موبایل

مشخصات کامل سری هواوی نوا 11 فاش شد؛ میانرده‌هایی برای تسخیر بازار!

اخیراً مشخصات کامل سری هواوی نوا 11 افشا شده که حاکی از قصد این کمپانی جهت تصاحب سهم هرچه بیشتر از بازار گوشی‌های میان رده است.

باتوجه به اینکه فاصله زیادی تا معرفی رسمی سری نوا 11 هواوی باقی نمانده، فهرستی از مشخصات کامل سری هواوی نوا 11 فاش شده است. نیم نگاهی به این مشخصات نشان می‌دهد هواوی تصمیم دارد تا سری نوا 11 را در قالب مدل‌های Nova 11، Nova 11 Pro و Nova 11 Ultra به بازار عرضه کند.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی های هواوی تا 8 میلیون تومان [فروردین 1402]

مشخصات کامل سری هواوی نوا 11

مدل استاندارد هواوی نوا 11 دارای یک نمایشگر 6.7 اینچی از نوع OLED بوده که از سوی شیشه مقاوم Kunlun در برابر هرگونه خط و خش و ترک خوردگی محافظت خواهد شد. در قسمت جلویی یک سنسور 60 مگاپیکسلی برای دوربین سلفی قرار گرفته که با طراحی پانچ هول، در گوشه صفحه نمایش تعبیه شده است.

بااین‌حال نوا 11 پرو و نوا 11 اولترا از نمایشگری 6.78 اینچی استفاده می‌کنند که آن‌ها هم از نوع پنل OLED بوده و مجهز به یک سنسور 8 مگاپیکسلی ثانویه همراه با سنسور 60 مگاپیکسلی سلفی هستند. رزولوشن صفحه نمایش مدل اولترا برابر با 1220×2652 پیکسل بوده و از رفرش ریت 120 هرتز نیز پشتیبانی خواهد کرد. تراشه به‌کاررفته در این گوشی میان‌رده هم اسنپدراگون 778G خواهد بود.

مشخصات کامل سری هواوی نوا 11

نوا 11 همچنین در قاب پشتی خود از یک سنسور 50 مگاپیکسلی از نوع RYYB همراه با سنسور 8 مگاپیکسلی فوق عریض و یک سنسور تشخیص عمق بهره می‌برد. در مدل اولترا نیز از سیستم گشودگی دریچه دیافراگم متغیر 10 سرعته استفاده شده که در مدل‌های پرو و ساده شاهد این سیستم نیستیم.

بیشتر بخوانید ...   اپل احتمالاً یک پردازنده سیگنال تصویری (ISP) اختصاصی برای آیفون‌ها می‌سازد

دیگر ویژگی موجود در مدل اولترا قابلیت ارتباط ماهواره‌ای دو طرفه خواهد بود. هر سه گوشی سری هواوی نوا 11 مجهز به یک باتری 4500 میلی‌آمپر ساعتی هستند بااین‌حال در مدل ساده، باتری با فناوری شارژ سریع 66 واتی و در مدل‌های پرو و اولترا با فناوری 100 واتی شارژ خواهد شد. همانطور که قابل پیش‌بینی است هر سه دستگاه جدید این برند چینی دارای سیستم عامل Harmony OS 3 خواهند بود.

مشخصات کامل سری هواوی نوا 11

هر سه محصول جدید هواوی نوا 11 در چهار رنگ سفید، مشکی، طلایی و سبز و با ظرفیت‌های 128، 256 و 512 گیگابایتی به خریداران ارائه خواهند شد. نسخه سبز و مشکی در مدل پرو و اولترا با قاب پشتی از جنس چرم ارئه خواهند شد که کلمه NOVA به‌طور نقش برجسته روی آن حک شده است. هواوی از سری جدید محصولات میان‌رده خود در تاریخ 17 آوریل (28 فروردین) به صورت رسمی رونمایی خواهد کرد.

مشخصات کامل سری هواوی نوا 11

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص مشخصات کامل سری هواوی نوا 11 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.


Source link

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا