موبایل

مرگ دختر 8 ساله در نتیجه انفجار ردمی نوت 5 پرو ؛ شیائومی در مظان اتهام!

انفجار گوشی شیائومی منجر به مرگ دختر 8 ساله شد.

انفجار یک دستگاه گوشی موبایل Redmi Note 5 Pro منجر به مرگ دختر 8 ساله هندی به‌نام ” آدیتی‌اشری” شد. آنطور که شواهد نشان می‌دهد این دحتر 8 ساله مشغول بازی کردن و یا شاید هم دیدن فیلم به صورت طولانی‌مدت بوده و گوشی نیز احتمالاً بیش‌از حد داغ شده و منفجر شده است.

کریپتال گلوبال

با بررسی پزشکی قانونی مشخصی شده که گوشی فوق در صورت این دختر 8 ساله منفجر شده و آسیب‌های بسیاری به صورت او وارد کرده است. همچنین عنوان شده که این انفجار باعث قطع شدن انگشتان دست راست این دختر و شکستگی کف دست او نیز شده است. حال با شنیدن این خبر بهتر است بیشتر مراقب کودکان باشید و استفاده از گوشی موبایل را محدود کنید تا شاهد بروز چنین حوادثی نباشیم.

بیشتر بخوانید: بررسی شیائومی 12 لایت ؛ موشکافی سیستم، عملکرد، دوربین و باتری

انفجار گوشی Redmi Note 5 Pro منجربه مرگ دختر 8 ساله هندی شد

دختر ۸ ساله‌ هندی به نام آدیتی‌اشری جان خود را براثر انفجار گوشی هوشمندش از دست داد. این حادثه شب گذشته در تیروویلوامالا هند رخ داد. گفته می‌شود دستگاه مذکور Redmi Note 5 Pro بوده است. براساس اعلام پزشکی قانونی، گوشی یادشده در زمان حادثه به شارژر متصل نبوده است.

شدت انفجار گوشی ردمی نوت 5 پرو به‌قدری بوده است که دختر ۸ ساله‌ هندی را به‌ کام مرگ کشید. تیم پزشکی قانونی یافته‌های اولیه درباره‌ این حادثه را با پلیس محلی در میان گذاشته و بررسی‌های دقیق‌تر نیز در حال انجام است. طبق گفته‌ پلیس، آدیتی‌اشری براثر انفجار گوشی هوشمندش، آسیب زیادی از ناحیه صورت دیده و این حادثه به قطع انگشتان دست راست و شکستگی کف دست او نیز منجر شده است.

بیشتر بخوانید ...   لیست قیمت گوشی سامسونگ امروز 8 آبان 1402 [اقتصادی، میان‌رده و پرچمدار]

انفجار گوشی Redmi Note 5 Pro منجربه مرگ دختر 8 ساله هندی شد

براساس اعلام آشوک کومار، پدر آدیتی‌اشری، دختر او و مادربزرگش هنگام وقوع حادثه در خانه حضور داشتند. مادربزرگ این دختر ۸ ساله به پلیس اعلام کرده که نوه‌‌اش مشغول بازی با گوشی خود بوده است. هنگامی‌که مادربزرگ آدیتی‌اشری برای تهیه‌ غذا به آشپزخانه می‌رود، صدای مهیبی را می‌شنود که مربوط به انفجار گوشی نوه‌اش بوده است. البته گفته می‌شود این انفجار احتمالاً هنگام تماشای فیلم برای طولانی‌مدت روی گوشی رخ داده است.

این دختربچه هندی دانش‌آموز کلاس سوم مدرسه‌ کریست نیولایف تیروویلوامالا بود. مرگ او جامعه‌ محلی را اندوهگین و شوک‌زده کرده است. آشوک کومار خواستار انجام تحقیقات کامل درباره‌ حادثه‌ مذکور شده است.

گفته می‌شود پلیس محلی هند به‌‌شدت در حال بررسی پرونده‌ انفجار گوشی Redmi Note 5 Pro است و سعی می‌کند دلیل خرابی و رخ‌دادن این حادثه را پیدا کند. شیائومی تا این‌ لحظه بیانیه‌‌ای رسمی درباره‌ این اتفاق غم‌انگیز منتشر نکرده است.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص مرگ دختر 8 ساله در نتیجه انفجار ردمی نوت 5 پرو چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید و اخبار فناوری را با تکراتو دنبال کنید.


Source link

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا