موبایل

لیست قیمت گوشی هواوی امروز 10 اردیبهشت 1402 [اقتصادی، میان‌رده و پرچمدار]

در عصر فناوری اطلاعات و با پیشرفت تکنولوژی، هر فردی می‌تواند با استفاده از تلفن همراه، به راحتی به بسیاری از اطلاعات دسترسی داشته باشد یا با فردی دیگری در آن سوی کره زمین معاشرت کند. می‌تواند به صورت مجازی سفر یا خرید کند. در مطلب زیر لیست قیمت گوشی هواوی امروز 10 اردیبهشت 1402 مشاهده می‌کنید. با ما همراه شوید.نوسان نرخ دلار و ارز یکی از مشکلاتی است که همیشه با آن در حال حاضر دست‌وپنجه نرم می‌کنیم. به طوری که ممکن است چیزی را که امروز تهیه می‌کنیم فردا به آن قیمت نباشد و متضرر شود یا مثلاً سود کنیم. اما با کمی دقت و مطالعه متوجه شدم که در بازار بی ثبات ارز، خرید ارزان‌تر سود تلقی نمی‌تواند تنها گذر موقتی از یک چالش همیشگی‌ست. به همین دلیل مسائلی مانند قیمت گوشی ، اخبار اقتصادی روز، دانستن قیمت روز دلار و ارز، در هنگام خرید کالایی بالاخص کالاهای وارداتی ممکن است ضرری را به ما وارد کند.

در ادامه، لیست قیمت گوشی هواوی امروز 10 اردیبهشت 1402 را مشاهده می کنید که قیمت بازار را در نسخه های مختلف رم و حافظه تعیین شده است.

کریپتال گلوبال

بیشتر بخوانید:

لیست قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی، آیفون و پوکو امروز 10 اردیبهشت 1402

قیمت گوشی هواوی امروز 10 اردیبهشت 1402

قبل از پرداخت به لیست قیمت گوشی هواوی امروز 10 اردیبهشت 1402 باید به این نکته اشاره کنیم که اگر به‌دنبال قیمت گوشی هواوی خاصی هستید که در این فهرست به آن اشاره نکردیم، موضوع را در کامنت‌ها به اشتراک بگذارید. در ادامه قیمت گوشی هواوی امروز 10 اردیبهشت 1402 را در یک نگاه می‌بینید:

لیست قیمت گوشی های هواوی
هواوی P50 Pro 36.100.000
هواوی P50 Pocket 40.959.000
هواوی Mate 40 pro
هواوی nova 9 SE 9.900.000 تا 11.070.000
هواوی nova 8 12.979.000
هواوی nova 9 13.149.000
هواوی nova 8i 9.950.000 تا 11.880.000
هواوی nova 8 5G 12.979.000
هواوی Nova y70 6.000.000
هواوی Y7a
هواوی Y9a 8.500.000 تا 8.699.000

معرفی برندهای هواوی

برند چینی که در یکی از دو سال اخیر در نتیجه تحریم‌های ایالات متحده، دولت‌های ایالات متحده در زمینه حمایت از فایوجی برای محصولات هستند، در مدت زمان طولانی ناگزیر به فروش زیربرند محبوب و موفق می‌شوند که در حوزه گوشی‌های میان‌رده فعالیت می‌کنند. با وجود فروش آن، شرکت موفق چینی، مجموعه‌ای از محصولات خاص و جذاب را در رده‌های مختلف میان‌رده و بالا‌رده ارائه می‌کند. این سری ها عبارتند از:

گوشی‌های سری Y‌:  این دسته از گوشی‌های نسبتاً پایین‌رده یا نهایتاً میان‌رده‌های اقتصادی هوآوی است که در بازارهای بسیاری از طرفداران پرشماری دارند.

گوشی های سری Nova: سری نوا شامل محصولاتی کمی تخصصی‌تر و باکیفیت‌تر از سری Y‌ است که مشخصات فنی بالاتر و طبیعتا قیمت بالاتری نیز دارند. سری نوا در سالیان اخیر به محبوبیت بسیار بالایی رسیده و نوا 8 یکی از موفق‌ترین گوشی‌های دوسال اخیر هوآوی در بازار بوده است. اخیرا نسل جدید این گوشی با نام هواوی نوا 9 در دو نسخه استاندارد و پرو نیز روانه بازار شده است.

بیشتر بخوانید ...   جزئیات تازه‌ای از مشخصات رم و حافظه گلکسی S24 منتشر شد

گوشی های سری P: سری پی هوآوی،‌ اولین نام خانواده گوشی‌های هوآوی بود که از همان آغاز کار با شماری از پرچمداران روز نظیر P6 و P7‌ طرفداران زیادی یافت. بعدها و با به میان آمدن خانوداه میت،‌ سری به پی به پرچمداران نیمه اول سالی هوآوی بدل شدند که برای رقابت با گوشی های سال ارائه می‌شدند. این محصولات معمولا از باکیفیت‌ترین و بهترین گوشی‌های بازار با مشخصات فنی بالا هستند. در حال حاضر جدیدترین گوشی این نسل یعنی هوآوی پی 50 از جمله بهترین گوشی های هوآوی 2021 است.

گوشی های سری Mate: سری میت هواوی در سالیان اخیر همواره حسن ختام دنیای گوشی‌های اندرویدی بوده است. از میت 20 و 30 تا خانواده موفق، محبوب و جذاب میت 40 که یکسالی عنوان بهترین دوربین بازار را یدک می‌کشید. پرچمداران سری میت هوآوی دربردارنده آخرین و جدیدترین تکنولوژی‌ها،‌ ایده‌ها و فناوری‌های شرکت چینی است که به نوعی حرف اول را در بازار موبایل می‌زند.

سوالات متداول

قیمت گوشی‌ها از کجا استعلام می‌شود؟

محدوده قیمت بر اساس نسخه‌های متفاوت رم و حافظه است و استعلام قیمت گوشی‌ها از فروشگاه‌های آنلاین، از جمله ترب، ایمالز، ایران موبایل، دیجی‌کالا و … انجام می‌شود.

بهترین گوشی کدام است و کدام برند، بهترین گوشی را تولید می‌کند؟

انتخاب بهترین گوشی، قبل از هر چیز به نوع نیاز شما بستگی دارد. شکی نیست که در بازار امروز، گوشی‌های آیفون، سامسونگ، شیائومی،‌ هواوی و پوکو، بهترین گوشی‌ها را تولید می‌کنند. این شرکت‌ها گوشی‌های خود را به تکنولوژی‌های متنوع و کاربردی مجهز کرده و آنها را در محدوده قیمتی متنوعی عرضه می‌کنند. بهترین روش برای انتخاب بهترین گوشی، این است که نوع نیاز خود را بشناسید و سپس، مشخصات فنی گوشی‌های متناسب با نیاز خود را بررسی کنید.

مهم‌ترین فاکتورها برای انتخاب گوشی چیست؟

برای پاسخ به این سوال هم باید نیاز و الگوی استفاده خود را مد نظر قرار دهید. برای مثال، اگر به عکاسی علاقه ندارید و یا کمتر از قابلیت‌های دوربین استفاده می‌کنید، لازم نیست برای خرید گوشی‌هایی که روی این ویژگی بهینه‌سازی شده‌اند، هزینه کنید. اگر معمولا با چندین اپلیکیشن به‌صورت همزمان کار می‌‌کنید یا اینکه زیاد بازی می‌کنید، قطعا به گوشی نیاز دارید که تراشه قوی‌تر و رم بالاتری داشته باشد. و اگر به ویژگی‌های مولتی مدیا نیاز دارید و از گوشی خود برای تماشای محتواهای ویدیویی استفاده می‌کنید، به گوشی با نمایشگر و پردازشگر گرافیکی بهتر نیاز دارید. در مجموع، گوشی‌های رده‌بالا و پرچمدار، تمام این ویژگی‌ها را ارائه می‌کنند؛ اما برخی گوشی‌های میان‌رده در برندهای سامسونگ، هواوی، شیائومی، پوکو و برخی برندهای چینی، تنها روی بعضی از این ویژگی‌ها تمرکز می‌کنند. به‌طور کلی، برای انتخاب گوشی مناسب، باید فاکتورهایی مثل تراشه، رم و حافظه، نمایشگر، دوربین و کیفیت ساخت آن را در نظر داشته باشید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص قیمت گوشی هواوی امروز 10 اردیبهشت 1402 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان قرار دهید.


Source link

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا