موبایل

عرضه جهانی شیائومی 13 اولترا طی هفته‌های آتی انجام می‌شود [+مشخصات احتمالی]

نزدیک بودن زمان عرضه جهانی شیائومی 13 اولترا می‌تواند خبر خوشی برای طرفداران پرچم‌داران شیائومی باشد.

صفحه‌ی رسمی شیائومی در ویبو و صفحه‌ توییتر لایکا عرضه جهانی شیائومی 13 اولترا را تأیید کرده‌اند. به‌نظر دو برند شیائومی و لایکا جهت ارائه بهترین تجربه عکاسی در شیائومی 13 همکاری نزدیکی داشته‌اند و در نتیجه، این گوشی از سیستم دوربین منحصربه‌فردی بهره می‌برد که برای نخستین بار در جهان رونمایی خواهد شد و شامل لنز جدید Summicron نیز می‌شود.

احتمالاً شیائومی در روزهای آتی اطلاعات بیشتری در خصوص این محصول منتشر کند. همچنین انتظار می‌رود دوربین پرچم‌دار بعدی غول فناوری چینی حتی بزرگتر از 12S اولترا باشد.

شیائومی 13 اولترا با شناسه مدل 2304FPN6DG در لیست سازمان تنظیم ارتباطات سنگاپور دیده شده است. این فهرست به نوبه خود حاوی اطلاعات زیادی از این گوشی نیست؛ اما برخی مشخصات آن را تأیید می‌کند که در ادامه به آن می‌پردازیم.

بیشتر بخوانید:‌ بررسی شیائومی 13 ؛ موشکافی سیستم، دوربین، عملکرد و باتری

عرضه جهانی شیائومی 13 اولترا و مشخصات احتمالی آن

طبق گزارش‌ها، شیائومی 13 اولترا دارای نمایشگر 6.7 اینچی E6 AMOLED LTPO خواهد بود که از وضوح +Quad HD و رفرش ریت تصویر 120 هرتزی پشتیبانی می‌کند. این گوشی همچنین از تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 بهره می‌برد. ظرفیت باتری این دستگاه هنوز اعلام نشده است، بااین‌حال طبق شایعات این محصول مجهز به شارژ سیمی 90 وات و شارژ بی‌سیم 50 وات خواهد بود.

این دستگاه دارای رابط کاربری MIUI 14 مبتنی‌بر اندروید 13 خواهد بود. همچنین احتمالاً شیائومی 13 اولترا از 16 گیگابایت رم LPDDR5x و 1 ترابایت حافظه UFS 4.0 بهره خواهد برد. این محصول مجهز به حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر نیز خواهد بود.

عرضه جهانی شیائومی 13 اولترا

در پنل پشتی این گوشی چهار دوربین 50 مگاپیکسلی شامل دوربین اصلی 1 اینچی سونی IMX989، لنز فوق‌ عریض، تله فوتو و زوم پریسکوپ قرار گرفته است. پنل جلویی هم میزبان دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی خواهد بود.

شیائومی فعلاً تاریخ دقیق عرضه رسمی شیائومی 13 اولترا را مشخص نکرده است. به همراه این دستگاه، شیائومی احتمالاً تبلت‌های پرچمدار جدید خود با نام شیائومی پد 6 و پد 6 پرو نیز معرفی خواهد کرد.

بیشت بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص عرضه جهانی شیائومی 13 اولترا و مشخصات احتمالی آن چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.


Source link

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا