موبایل

شیائومی 13 اولترا در رنگ‌های جدید معرفی شد: آبی، نارنجی و زرد

شیائومی رنگ‌های جدید شیائومی ۱۳ اولترا را معرفی کرد. در صفحه رسمی این شرکت در شبکه اجتماعی ویبو تصاویری از رنگ‌های جدید آبی، نارنجی و زرد این گوشی هوشمند منتشر شده است.

با اضافه شده رنگ‌های جدید، شیائومی ۱۳ اولترا در مجموع در ۶ ترکیب رنگ به بازار عرضه می‌شود. رنگ‌های جدید در ویبو با نام‌های آبی آسمانی (Sky Blue)، نارنجی Cabernet و زرد Ginkgo معرفی شده‌اند.

ترکیب رنگ‌های جدید شیائومی ۱۳ اولترا معرفی شدند

بی‌شک ترکیب رنگ‌های جدید مخاطبان خاص خودش را دارد و به نظر می‌رسد این رنگ‌های جدید بتواند توجه مخاطبان را جلب کند. رنگ‌های جدید با قاب مشکی و دوربین زیبایی خیره کننده‌ای به این گوشی هوشمند داده‌اند. توجه داشته باشید که شیائومی ۱۳ اولترا در حال حاضر در چین عرضه می‌شود. در نتیجه رنگ‌های آبی، نارنجی و زرد این موبایل به ترکیب رنگ قبلی مشکی، سفید و سبز اضافه می‌شوند.

شیائومی تایید کرد که Xiaomi 13 Ultra به بازارهای جهانی می‌‌آید، اما هنوز مشخص نیست چه زمانی این اتفاق می‌افتد. در برخی خبرهای غیررسمی به این موضوع اشاره شده که نسخه جهانی این گوشی هوشمند تنها در ترکیب رنگ مشکی و سبز در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

این می‌‌تواند به این معنی باشد که نسخه جهانی این دستگاه فاقد ترکیب رنگ سفید خواهد بود. همچنین به نظر می‌رسد رنگ‌های جدید در خارج از چین عرضه نشوند.


Source link

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا