موبایل

شیائومی ردمی 12 (Redmi 12) با قیمت اقتصادی و مشخصات فنی قابل توجه رونمایی شد

گوشی هوشمند شیائومی ردمی 12 (Redmi 12) با مشخصات فنی مقبول و قیمت مقرون به صرفه و اقتصادی به صورت رسمی در پرتغال رونمایی شد.

شیائومی در حرکتی غیر منتظره و در سکوت خبری از گوشی هوشمند جدید خود رونمایی کرد. پیش‌بینی می‌شود که این گوشی از سری محبوب ردمی 12 به یکی از پرفروش‌ترین گوشی‌های هوشمند سال 2023 تبدیل شود.

سرمایه گذاری پرسود و تضمینی دلاری

ردمی 12 در واقع جانشین ردمی 10 است و با مشخصات برتری که دارد به عنوان یک محصول مقرون به صرفه در میان نسل جدید دستگاه‌های ردمی قرار خواهد گرفت. برای آگاهی از کلیه مشخصات، ویژگی‌ها و قیمت این دستگاه در ادامه با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید: بررسی پوکو X5 شیائومی؛ موشکافی سیستم، دوربین، عملکرد و باتری

قیمت و مشخصات فنی شیائومی ردمی 12 (Redmi 12)

در حال حاضر ردمی 12 در سه رنگ آبی، سفید و مشکی در وب سایت رسمی شیائومی در پرتغال در دسترس قرار گرفته و آن طور که پیداست از طراحی مشابه خانواده Redmi Note 12 (ساختار پلاستیکی با روکش مات براق) برخوردار است.

این گوشی هوشمند دارای یک صفحه نمایش 6.79 اینچی LCD با نرخ نوسازی 90 هرتز و وضوح فول‌اچ‌دی پلاس است. در بالای این نمایشگر یک سوراخ کوچک برای دوربین جلوی 8 مگاپیکسلی تعبیه شده که تصاویر سلفی خیره کننده‌ای را به ثبت می‌رساند. سیستم دوربین اصلی و پشتی ردمی 12 شامل یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، یک دوربین فوق عریض 8 مگاپیکسلی و یک دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی می‌شود.

بیشتر بخوانید ...   این سه گوشی شیائومی دیگر هیچ آپدیتی دریافت نمی‌کنند!

شیائومی ردمی 12

پردازنده به کار رفته در ردمی 12 هلیو جی 88 مدیاتک است که بر اساس تراشه‌های نسل‌های قدیمی‌ تولید شده اما با وجود فناوری 6 نانومتری از عملکرد خوبی برخوردار است. این تراشه هشت هسته‌ای شامل دو هسته Cortex-A75 با فرکانس 2 گیگاهرتز و شش هسته Cortex-A55 با فرکانس 1.8 گیگاهرتز می‌شود.

قابل ذکر است که این دستگاه در دو نسخه با 4 یا 8 گیگابایت رم و 128 یا 256 گیگابایت حافظه داخلی عرضه می‌شود که خوشبختانه هر دو به یک باتری قوی 5000 میلی آمپر ساعتی با شارژ 18 واتی مجهز شده‌اند. این گوشی هوشمند از آخرین نسخه رابط کاربری مخصوص شیائومی یعنی MIUI 14 مبتنی بر سیستم عامل اندروید 12 استفاده می‌کند.

نسخه 4 گیگابایتی ردمی 12 با قیمت 209.99 یورو (معادل 226 دلار) به فروش خواهد رسید اما متاسفانه هنوز قیمت نسخه 8 گیگابایتی آن مشخص نشده است. در حال حاضر ردمی 12 تنها در بازار پرتغال عرضه شده اما انتظار می‌رود که در آینده نزدیک در سایر مناطق جهان نیز در دسترس علاقه مندان قرار گیرد.

یشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره گوشی شیائومی ردمی 12 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizchina

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا