موبایل

سونی ظاهراً در حال ساخت یک گوشی تاشو است

در شایعات جدیدی گفته شده که سونی به‌دنبال عرضه یک گوشی تاشو است که احتمالاً از طریق آن سری محبوب Compact خود را احیا خواهد کرد. با توجه به اینکه غول ژاپنی از سال 2018 تاکنون هیچ گوشی پرچمداری با اندازه کوچک‌تر به بازار عرضه نکرده، به‌نظر می‌رسد که اکنون آماده است تا بار دیگر در بازار موبایل سروصدای زیادی به پا کند.

براساس گزارش نشریه ژاپنی Sumahodigest، گوشی تاشو سونی شباهت زیادی به گلکسی زد فلیپ 4 سامسونگ خواهد داشت، اما ظاهراً فاقد نمایشگر خارجی خواهد بود. انتخاب این نوع طراحی، همچنان تعهد سونی مبنی بر ارائه یک دستگاه شیک و جمع‌و‌جور را نشان می‌دهد. بنابراین اگر این گزارش درست باشد، ظاهراً سونی قصد دارد تا با واردشدن به بازار گوشی‌های تاشو با شرکت‌هایی مانند سامسونگ، پیشتاز اصلی بازار و گوگل که گوشی تاشو خود (پیکسل فولد) را به‌تازگی معرفی کرده، وارد رقابت شود.

اکسپریا فولد

گوشی تاشو گیمینگ سونی؟

نکته جالب دیگر اینکه برخی منابع ادعا کرده‌اند که گوشی تا‌شو سونی ممکن است «اکسپریا فولد» (Xperia Fold) نامیده شود و دارای ویژگی‌های مناسبی برای گیمینگ باشد. با توجه به محبوبیت بسیار زیاد بازی‌های موبایل، چندان تعجب‌برانگیز نخواهد بود که سونی قصد داشته باشد از تخصص حود در صنعت بازی برای ساخت یک گوشی گیمینگ همه‌جانبه استفاده کند.

بیشتر بخوانید ...   لیست قیمت گوشی هواوی امروز 2 آبان 1402 [اقتصادی، میان‌رده و پرچمدار]

درحالی‌که هنوز هیچ گزارش رسمی درباره این دستگاه وجود ندارد، علاقه‌مندان حوزه فناوری مشتاقانه منتظر اخبار جدیدی درباره گوشی تاشو سونی هستند. ترکیب احتمالی طراحی جمع‌و‌جور، نمایشگر تاشو و قابلیت‌های گیمینگ می‌تواند این گوشی را به یک دستگاه موفق در صنعت موبایل تبدیل کند.

در طول چند سال گذشته شرکت‌های تولیدکننده توجه زیادی به بازار گوشی‌های تاشو داشته‌اند و علاوه بر سامسونگ و گوگل، تاکنون شرکت‌های دیگری ازجمله موتورولا، هواوی و اوپو دستگاه‌های تاشو خود را به بازار عرضه کرده‌اند. درحال‌حاضر علاوه بر سو‌نی، کمپانی‌هایی مانند اپل، وان پلاس و ال‌جی به این حوزه قدم نگذاشته‌اند که البته تاکنون شایعاتی درباره گوشی تاشو وان پلاس و اپل گزارش شده است.


Source link

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا