موبایل

سرویس استریم بازی سامسونگ احتمالاً آخر هفته راه‌اندازی می‌شود

[ad_1]

سامسونگ احتمالاً در کنفرانس توسعه‌دهندگان خود که روز پنجشنبه، 13 مهرماه، برگزار خواهد شد، به‌طور رسمی سرویس بازی‌های ابری‌اش را از طریق Samsung Game Launcher در گوشی‌های گلکسی راه‌اندازی می‌کند.

براساس گزارش نشریات کره‌ای، سرویس ابری جدید سامسونگ که از چند ماه قبل در قالب نسخه بتا درحال گسترش است، برخلاف اکثر سرویس‌های مشابه دیگر که بازی‌های رایانه‌ای و کنسولی را ارائه می‌کنند، بازی‌های موبایل را هدف قرار داده است. ظاهراً غول کره‌ای با رویکرد خود تا حد زیادی قصد دارد درآمد از‌دست‌رفته‌اش از تبلیغات نمایش‌داده‌شده در حین نصب بازی‌ها را بازیابی کند که در چند سال گذشته محدودیت‌های مختلفی برای آن‌ها اعمال شده است.

«جونگ هیوک وو»، معاون و رئیس سرویس‌های بازی در سامسونگ الکترونیکس، در ماه آگوست به VentureBeat گفته بود:

«90 درصد از افرادی که از طریق تبلیغات به محتوای یک ناشر بازی ابراز علاقه کرده‌اند، در‌واقع هرگز وارد آن بازی نشده‌اند. ما معتقدیم که سرویس استریم ابری می‌تواند با ازبین‌بردن کامل نیاز به دانلود و نصب و بازدید از اپ استور، برای ناشران بازی‌های موبایل کار مفیدی انجام دهد.»

سامسونگ با سرویس استریم بازی به‌دنبال کسب درآمد است

سامسونگ از نظر مالی سال سختی را پشت‌سر گذاشته، زیرا سرعت فروش گوشی‌های هوشمند کاهش پیدا کرده است و حالا غول کره‌ای ظاهراً قصد دارد با کمک این سرویس استریم ابری و تبلیغات آن، درآمد خود را از دستگاه‌هایی که هم‌اکنون در اختیار مشتریان قرار دارد، افزایش دهد.

سامسونگ هم‌اکنون نیز برنامه استریم بازی Gaming Hub را برای تلویزیون‌های هوشمند خود ارائه کرده است، اما این برنامه مجموعه‌ای از سرویس‌های استریم دیگر مانند Amazon Luna و Nvidia GeForce Now را با یکدیگر جمع می‌کند. در مقابل، سرویس جدید که کاملاً مستقل و ابزاری در Game Launcher است، برای گوشی‌های موبایل طراحی شده‌.

آخر این هفته و پس از برگزاری کنفرانس توسعه‌دهندگان سامسونگ، احتمالاً اطلاعات جدیدی در این رابطه منتشر خواهد شد.

[ad_2]

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا