موبایل

سامسونگ گلکسی A24 رسما معرفی شد [+مشخصات فنی و قیمت]

سامسونگ گلکسی A24 رسماً رونمایی شد. میان‌رده جدید سامسونگ از قیمتی بسیار رقابتی و مشخصاتی قابل قبول برخوردار است.

سامسونگ گلکسی A24 رسماً معرفی شد. این گوشی یک گوشی اقتصادی میان‎‌رده محسوب می‌شود که با مشخصاتی بسیار مناسب می‌تواند توجه کاربران را به خود جلب کند. این گوشی اقتصادی از تراشه ساخت شرکت مدیاتک بهره می‌برد و دارای صفحه‌نمایش امولد 90 هرتزی است.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی های سامسونگ تا 5 میلیون تومان [فروردین 1402]

سامسونگ گلکسی A24 رسما معرفی شد

پس‌ از ماه‌ها شایعه، سرانجام شعبه‌ ویتنام سامسونگ گلکسی A24 را رونمایی کرد که در ادامه، ویژگی‌های این محصول را مرور خواهیم کرد.

گلکسی A24 از صفحه‌نمایش ۶٫۵ اینچی AMOLED با وضوح Full HD پلاس و نرخ نوسازی ۹۰ هرتز بهره می‌برد. دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی این گوشی نیز در بریدگی قطره‌ای بالای نمایشگر آن قرار گرفته است.

به‌گزارش GSMArena، گلکسی A24 به تراشه‌ Helio G99 مدیاتک مجهز شده است و در چند مدل با ۶ یا ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ ذخیره‌سازی عرضه خواهد شد. گفتنی است این دستگاه از درگاه microSD نیز پشتیبانی می‌کند. از دیگر ویژگی‌های گوشی مقرون‌به‌صرفه‌ جدید سامسونگ می‌توان به دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با پشتیبانی از لرزش‌گیر اپتیکال (OIS) و دوربین اولتراواید ۵ مگاپیکسلی و دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی اشاره کرد.

سامسونگ گلکسی A24 رسما معرفی شد

گوشی هوشمند گلکسی A24 به‌طور‌پیش‌فرض با سیستم‌عامل اندروید ۱۳ و رابط‌ کاربری One UI 5.1 عرضه خواهد شد. انرژی لازم برای کار با این دستگاه را نیز باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با قابلیت پشتیبانی از فناوری شارژ ۲۵ وات تأمین می‌کند.

گلکسی A24 سامسونگ در چهار رنگ دردسترس مشتریان قرار خواهد گرفت. قیمت این محصول هنوز تأیید نشده است؛ اما طبق اطلاعات به‌دست‌آمده، در اروپا با قیمتی کمتر از ۲۰۰ یورو فروخته خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره سامسونگ گلکسی A24 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار فناوری را با ما دنبال کنید.


Source link

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا