موبایل

سامسونگ احتمالاً رم و حافظه داخلی سری گلکسی S24 را افزایش می‌دهد

درحالی‌که مدت کوتاهی از ورود گوشی‌های سری گلکسی S23 به بازار می‌گذرد، حالا شاهد انتشار شایعات درباره نسل بعدی آن‌ها هستیم. شایعه‌ای جدید می‌گوید سامسونگ رم و حافظه داخلی سری گلکسی S24 را افزایش خواهد داد.

سری گلکسی S23 نسبت به نسل قبلی، بهبودهای مناسبی را تجربه کرده است. این گوشی‌های هوشمند عملکرد بالایی دارند و همچنین شارژدهی‌شان بهتر از گذشته شده است؛ بااین‌حال این موارد به‌معنای آن نیست که سامسونگ نباید بهبودی در نسل بعدی اعمال کند.

افزایش رم و حافظه داخلی سری گلکسی S24

یکی از منابع دنیای فناوری به نام Tarun Vats در توییتی مدعی شده است که سامسونگ رم گلکسی S24 و S24 پلاس را به 12 گیگابایت افزایش می‌دهد، درحالی‌که مدل اولترا شاید حداکثر 16 گیگابایت رم داشته باشد.

علاوه بر رم، این منبع مدعی شده است که سامسونگ میزان حافظه داخلی پایه مدل‌های استاندارد و پلاس نسل بعدی پرچمدارهای خود را از 128 گیگابایت، به 256 گیگابایت افزایش می‌دهد. درصورتی‌که شایعه اخیر صحت داشته باشد، عملکرد سری گلکسی S24 درزمینه مولتی‌تسکینگ بهبود می‌یابد.

بیشتر بخوانید ...   سری پیکسل 8 احتمالاً تا 7 سال پشتیبانی نرم‌افزاری دریافت خواهد کرد

آخرین‌باری که سامسونگ از 12 گیگابایت رم در مدل غیر اولترا استفاده کرد، گلکسی S10 پلاس در سال 2019 بود. همچنین گلکسی S20 اولترا در نسخه‌ای با 16 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی روانه بازار شد.

فاصله زیادی تا معرفی سری گلکسی S24 داریم، بااین‌حال از همین حالا می‌توانیم بخشی از مشخصات آن‌ها را با درصد اطمینان بالایی حدس بزنیم. این گوشی‌های هوشمند به‌احتمال‌زیاد به نسخه اورکلاک‌شده اسنپدراگون 8 نسل 3 و حافظه UFS 4.1 مجهز می‌شوند و همچنین سیستم‌عامل پیش‌فرض اندروید 14 را اجرا خواهند کرد. انتظار می‌رود مدل اولترا به استفاده از دوربین 200 مگاپیکسلی ادامه دهد.

این احتمال وجود دارد که سامسونگ بالاخره سرعت شارژ گوشی‌های پرچمدارش را افزایش دهد و با سرعتی بالاتر از 45 وات روبه‌رو شویم. شاید کره‌ای‌ها به سراغ سرعت شارژ 65 واتی بروند.




Source link

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا