موبایل

ردمی نوت 12 پرو 4G معرفی شد؛ مشخصات + قیمت گوشی شیائومی

ظاهراً اعضای خانواده ردمی نوت 12 تمامی ندارند؛ چرا که حالا شیائومی یک عضو جدید برای آن معرفی کرده است. این گوشی هوشمند که ردمی نوت 12 پرو 4G نام دارد، از تراشه متفاوتی نسبت به مدل 5G بهره می‌برد و سرعت اینترنت پایین‌تری را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. همچنین طراحی آن نسبت به نسخه 5G متفاوت است.

گوشی جدید ردمی در اندونزی معرفی شده و تراشه اسنپدراگون 732G و دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی دارد. طراحی دوربین اصلی این دستگاه با دیگر اعضای سری ردمی نوت 12 متفاوت است و به سری ردمی نوت 11 بیشتر شباهت دارد.

مشخصات فنی ردمی نوت 12 پرو 4G

تراشه اسنپدراگون 732G مورد‌استفاده در گوشی جدید ردمی سه سال پیش معرفی شد، بااین‌حال همچنان برای یک گوشی اقتصادی عملکرد مناسبی از خودش نشان می‌دهد. این چیپ که در سال 2021 در ردمی نوت 10 پرو مورد‌استفاده قرار گرفت، از دو هسته پردازشی قدرتمند با فرکانس 2.3 گیگاهرتز بهره می‌برد.

مشخصات ردمی نوت 12 پرو

این گوشی هوشمند به نمایشگر 6.67 اینچی امولد با رفرش ریت 120 هرتز مجهز شده است که در مرکز بخش بالایی آن یک حفره برای میزبانی دوربین سلفی به‌چشم می‌خورد. انرژی ردمی نوت 12 پرو 4G را یک باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 67 واتی تأمین می‌کند.

بیشتر بخوانید ...   قیمت تمام اعضای سری آیفون 15 فاش شد؛ خواب آیفون‌های جدید را هم نمی‌بینید!

از سایر مشخصات این دستگاه می‌توان به امکان فیلم‌برداری با رزولوشن 4K، اسپیکر استریو، پشتیبانی از جک 3.5 میلی‌متری هدفون و پشتیبانی از دالبی اتموس اشاره کرد. این گوشی هوشمند در ماه مه وارد بازار اندونزی خواهد شد، بااین‌حال انتظار داریم کاربران در سایر کشورها هم به آن دسترسی پیدا کنند.


Source link

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا