موبایل

ردمی تصاویر K70 پرو را منتشر کرد؛ دوربین سه‌گانه و حداقل 16 گیگابایت رم

سری ردمی K70 در 29 نوامبر (8 آذرماه) رونمایی خواهد شد. حالا تنها چهار روز قبل از معرفی، ردمی تصاویری از ظاهر مدل K70 پرو و رنگ‌های آن منتشر کرده است. سه دوربین و یک فلش LED در یک ماژول مستطیلی در پنل پشتی این گوشی جای گرفته. طراحی این گوشی بسیار شبیه به سری 14 شیائومی است. همچنین این گوشی با حداقل 16 گیگابایت رم و تا 1 ترابایت حافظه داخلی عرضه خواهد شد.

براساس این گزارش، طراحی K70 پرو صاف است و انحنای بسیار کمی دارد. صفحه‌نمایش این گوشی 6.67 اینچی با بدنه نسبتاً باریک 74.9 میلی‌متری خواهد بود. در هیچ سمت گوشی خمیدگی خاصی نمی‌بینیم و همه اضلاع آن صاف است؛ اگرچه برآمدگی ماژول دوربین در نیم‌رخ گوشی کاملاً قابل مشاهده است.

مشخصات ردمی K70 پرو

یک خرده‌فروش نیز پیکربندی رم و حافظه ردمی K70 و K70 پرو را فاش کرده است. ظرفیت رم در تمامی مدل‌ها حداقل 16 گیگابایت خواهد بود. همچنین فضای ذخیره‌سازی به 1 ترابایت خواهد رسید. تصاویری که ردمی از پرچمداران خود منتشر کرده، آن‌ها را در رنگ‌های سیاه و سفید به نمایش گذاشته است؛ اما انتظار می‌رود رنگ‌های آبی و بنفش این گوشی‌ها نیز عرضه شوند.

رویداد 29 نوامبر (8 آذرماه) ردمی، رویداد بزرگی خواهد بود. در این رویداد همچنین شاهد معرفی لپ‌تاپ جدیدی به نام ردمی بوک 16 2024، ردمی واچ 4 و هدفون ردمی بادز 5 پرو TWS خواهیم بود.

براساس اطلاعات قبلی که «لو ویبینگ»، مدیرعامل برند ردمی، منتشر کرده بود، ردمی K70 پرو یک گوشی هوشمند پرچمدار مقرون‌به‌صرفه با پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 3 است. به‌احتمال‌فراوان سری رد‌می K70 نیز همانند سری شیائومی 14، به سیستم‌عامل HyperOS مبتنی بر اندروید 14 مجهز باشد.

عملکرد ردمی طی چند سال گذشته بسیار خوب ارزیابی می‌شود؛ این شرکت اعلام کرده که در عمر 10 ساله خود یک میلیارد گوشی فروخته است. ردمی یکی از زیربرندهای شیائومی است و گوشی‌های مقرون‌به‌صرفه آن محبوبیت زیادی دارد.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا