موبایل

رابط کاربری لاک‌اسکرین iOS 17 آیفون را به نمایشگر هوشمند تبدیل می‌کند

به نظر می‌رسد اپل می‌خواهد رابط کاربری لاک‌اسکرین یا صفحه قفل iOS 17 را به‌روزرسانی کند تا آیفون در هنگام قفل‎‌بودن، عملکردی مشابه نمایشگر هوشمند داشته باشد. بنابراین زمانی که آیفون شما قفل و در حالت افقی باشد، اطلاعاتی مانند قرارهای ملاقات در تقویم، وضعیت آب‌وهوا، نوتیفیکیشن‌ها و موارد دیگری به نمایش گذاشته می‌شوند.

طبق گزارش بلومبرگ، زمانی که آیفون به شارژر مگ‌سیف متصل باشد و در حالت افقی قرار بگیرد، کاربران با یک رابط کاربری مشابه نمایشگرهای هوشمند روبه‌رو می‌شوند. درحقیقت مواردی که کاربران در دستگاه‌هایی مانند اکو Show آمازون یا گوگل نست هاب می‌‌بینند، در صفحه‌قفل آیفون هم مشاهده خواهند کرد. این ویژگی مبتنی بر ویجت‌هایی است که اپل به iOS 16 اضافه کرد.

اپل می‌خواهد آیفون دستگاهی کاربردی‌تر شود

اپل می‌خواهد زمانی که از آیفون‌تان استفاده نمی‌کنید، یک دستگاه کاربردی‌تر و مفیدتر از حال‌حاضر باشد. در همین راستا باید منتظر تبدیل رابط کاربری لاک‌اسکرین iOS 17 به نمایشگر هوشمند باشیم. در این حالت اپل از پس‌زمینه تاریک استفاده می‌کند و نوشته‌های روی نمایشگر رنگ‌های روشن‌تر خواهند داشت تا خواندن آن‌ها راحت‌تر شود.

آیفون iOS 17

اپل همچنین درحال توسعه یک رابط کاربری افقی برای آیپد است، اما احتمالاً برای عرضه با iPadOS 17 آماده نشود. البته باید به این موضوع اشاره کرد که کوپرتینویی‌ها طبق شایعات روی یک تبلت ارزان‌قیمت هم کار می‌کنند که به‌صورت مغناطیسی به دیوار می‌چسبد و نقش یک هاب خانگی را ایفا می‌کند، بنابراین رابط کاربری جدید برای آن ضروری است.

بیشتر بخوانید ...   مشخصات کامل و زمان عرضه گلکسی S23 FE فاش شد

اپل سیستم‌عامل iOS 17 را به همراه نسخه جدید سایر سیستم‌عامل‌های خود در کنفرانس WWDC 2023 معرفی می‌کند، البته پیش از معرفی رسمی می‌توانید این طرح مفهومی را مشاهده کنید.

رویداد WWDC 2023 از 15 خردادماه شروع می‌شود و انتظار داریم با محصولات سخت‌افزاری هم روبه‌رو شویم. مهم‌ترین سخت‌افزاری که در این رویداد معرفی خواهد شد، هدست واقعیت ترکیبی اپل خواهد بود. البته باید منتظر مک‌بوک ایر 15 اینچی هم باشیم.


Source link

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا