موبایل

تماشا کنید: تصاویر واضح و باکیفیت پوکو F5 و F5 پرو منتشر شدند

تصاویر واضح و باکیفیت پوکو F5 و F5 پرو در فضای اینترنت منتشر شده و به نظر دو قاتل پرچمدار جدید شرکت پوکو برای عرضه به بازار آماده شده‌اند.

تصاویر واضح و باکیفیت پوکو F5 و F5 پرو در یک افشاگری جدید دیگر در فضای اینترنت منتشر شد. دو گوشی پوکو F5 و F5 پرو چند روز پیش گواهی FCC را دریافت کردند و می‌دانیم که طولی نخواهد کشید که این گوشی‌های جذاب معرفی می‌شوند. حال با افشای این تصاویر جدید، ظاهر هردو گوشی به‌خوبی مشخص است و افشاگری‌های سابق را نیز تأیید می‌کنند. حال بیایید تصاویر پوکو F5 و F5 پرو به‌عنوان قاتل پرچمدارهای جدید پوکو را با هم ببینیم.

بیشتر بخوانید: مقایسه پوکو X3 پرو با پوکو X4 پرو شیائومی ؛ دود از کنده بلند میشه!

تصاویر واضح و باکیفیت پوکو F5 و F5 پرو منتشر شدند

در روزهای اخیر خبری مبنی بر دریافت گواهی FCC توسط دو گوشی Poco F5 و F5 Pro منتشر شد. حالا تصاویر واقعی پوکو F5 و مدل پروی آن افشا شده و می‌دانیم حداقل در بخش ظاهری با چه محصولی روبرو خواهیم بود.

جزئیات جالبی از دو گوشی جدید پوکو در تصاویر به چشم می‌خورند. این عکس‌ها که نمای کلی دو دستگاه را نمایش می‌دهند از طراحی مشابه و مدرنی حکایت دارند. در قاب جلویی گوشی‌ها شاهد قرارگیری صفحه‌نمایش بزرگ با حاشیه‌های اندک هستیم و روی قاب پشتی، ماژول بزرگ دوربین دیده می‌شود که احتمالا به توانایی بالای این دو دستگاه در بحث عکاسی اشاره دارد.

تصاویر واضح و باکیفیت پوکو F5 و F5 پرو منتشر شدند

گفته می‌شود این دو دیوایس نسخه پوکو از گوشی‌های Redmi K60 و 12 Redmi Note 12 Turbo خواهند بود و از آن‌جایی که پوکو زیر مجموعه شیائومی محسوب می‌شود، مشکل قانونی در این زمینه وجود نخواهد داشت. این اتفاق تا به حال برای مدل‌های مختلفی از گوشی‌های این کمپانی چینی رخ داده و به دیدن چنین موضوعاتی عادت کرده‌ایم.

تصاویر واقعی گوشی پوکو F5

در عکس‌های زیر می‌توانید ظاهر اجمالی دو گوشی جدید پوکو را مشاهده کنید. موبایل‌ها در کنار خط‌کش قرار گرفته‌اند، بنابراین می‌توانیم ابعاد تقریبی آن‌ها را به دست بیاوریم.

تصاویر واضح و باکیفیت پوکو F5 و F5 پرو منتشر شدند

تصاویر واضح و باکیفیت پوکو F5 و F5 پرو منتشر شدند

محل قرارگیری دکمه‌های فیزیکی مانند دکمه تنظیم صدا و دکمه پاور نیز مشخص شده و این دو دکمه روی لبه سمت راست دستگاه دیده می‌شوند. خشاب سیم‌کارت نیز روی لبه سمت چپ قرار داده شده است. لبه پایینی میزبان پورت USB-C برای شارژ و انتقال دیتا بوده و حفره‌های اسپیکر، این پورت را احاطه کرده‌اند.

بیشتر بخوانید ...   رندرهای گلکسی زد فولد 5 و زد فلیپ 5 طراحی آنها را نشان می‌دهد

تصاویر واقعی گوشی پوکو F5 Pro

عکس‌هایی که از پوکو اف ۵ پرو لو رفته‌اند نیز با نسخه معمول شباهت دارد و باز هم گوشی در کنار خط‌کش‌ها قرار داده شده است؛ بنابراین می‌توانیم متوجه ابعاد حدودی آن شویم. بر اساس توضیحات همراه با عکس، طراحی ظاهری هر دو گوشی تا حد زیادی با یکدیگر شباهت دارند و در اف ۵ و اف ۵ پرو از نمایشگری بزرگ با حاشیه اندک استفاده شده است.

تصاویر واضح و باکیفیت پوکو F5 و F5 پرو منتشر شدند

تصاویر واضح و باکیفیت پوکو F5 و F5 پرو منتشر شدند

گزارش‌ها می‌گویند هر دو محصول جدید پوکو از فناوری شارژ سریع ۶۷ واتی پشتیبانی می‌کنند. خبر خوش آنکه آداپتور شارژ سریع آن‌ها درون جعبه دیوایس تعبیه شده و نیازی به خریداری آن به صورت جداگانه نخواهد بود. این ویژگی مهمی است که پرچمداران اپلی و سامسونگی از آن بی‌بهره هستند و کاربر را برای شارژ دیوایس به دردسرهای اضافه می‌اندازند.

گواهی FCC درباره Poco F5 و F5 Pro می‌گوید هر دو گوشی به قابلیت‌های متنوع ارتباطی مجهز شده‌اند که بلوتوث، وای‌فای و از همه مهم‌تر، پشتیبانی از شبکه 5G و در باندهایی فراتر از باندهای مرسوم در چین را شامل می‌شوند. بدین ترتیب کاربران این گوشی‌ها می‌توانند از جدیدترین نسل مخابراتی استفاده کرده و اینترنتی با سرعت بسیار بالا را در اختیار داشته باشند.

گفته می‌شود پوکو F5 در بازار هند حضور پیدا خواهد کرد، اما نسخه پرو در این کشور عرضه نمی‌شود. این موضوع ممکن است بحث واردات این دو دیوایس به کشور را تحت تاثیر قرار بدهد.

متاسفانه هنوز اطلاعاتی درباره مشخصات فنی Poco F5 و F5 Pro در دست نداریم. بر اساس پیش‌بینی‌ها، گوشی‌های جدید پوکو در بازه زمانی بین ۲۵ تا ۲۷ ماه آپریل (پنجم تا هفتم اردیبهشت ماه) به طور رسمی معرفی شوند. طرفداران شیائومی و پوکو اشتیاق زیادی برای عرضه به بازار پوکوهای جدید خواهند داشت.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درباره تصاویر واضح و باکیفیت پوکو F5 و F5 پرو چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.


Source link

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا