موبایل

تاریخ معرفی شیائومی 13 اولترا رسماً اعلام شد

تاریخ معرفی شیائومی 13 اولترا سرانجام به‌طور رسمی اعلام شده است. غول فناوری چین در ساعت 15 (به وقت ایران) روز سه‌شنبه، 18 آوریل (29 فروردین) با برگزاری یک رویداد قصد دارد از پرچمدار آینده خود رونمایی کند.

هرچند این موضوع هنوز به‌طور رسمی تأیید نشده است، اما چینی‌ها ممکن است در این رویداد علاوه بر شیائومی 13 اولترا از محصولات دیگری نیز رونمایی کنند. به عنوان مثال این احتمال وجود دارد که تبلت‌های سری پد 6 شیائومی نیز در تاریخ مذکور معرفی شوند.

مشخصات احتمالی شیائومی 13 اولترا

طبق گزارش‌های منتشر شده، شیائومی 13 اولترا به دوربین اصلی 1 اینچی Vario-Summicron با دیافراگم متغیر مجهز خواهد شد. دوربین‌های این دستگاه دارای گستره دیافراگم از f/1.8 تا f/3.0 خواهند بود و فاصله کانونی 12 تا 120 میلی‌متر را پوشش می‌دهند. همچنین این دستگاه به لطف دوربین پریسکوپ خود، از زوم اپتیکال 5 برابری پشتیبانی می‌کند.

بیشتر بخوانید ...   هواوی میت ۶۰ با نمایشگر ۶.۷ اینچی اولد 1.5K از راه می‌رسد

گزارش‌ها نشان می‌دهند که پرچمدار آینده شیائومی دارای دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی سونی IMX989 خواهد بود. احتمالاً برای دوربین فوق عریض، تله‌فوتو و پریسکوپ دستگاه نیز از سه سنسور 50 مگاپیکسلی سونی IMX858 استفاده خواهد شد. انتظار می‌رود تا این دستگاه از دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی نیز بهره ببرد. اخیراً رندرهایی از شیا‌ئومی 13 او‌لترا منتشر شده بودند که طراحی آن را با نمایشگر خمیده و دوربین غول‌پیکر نشان می‌دادند.

همچنین اخیراً گفته شده بود که شیائومی 13 اولترا در برخی بازارها مانند هند، اندونزی و ترکیه عرضه نخواهد شد، زیرا سیستم عامل Xiaomi 13 Ultra MIUI در این کشورها پشتیبانی نمی‌شود. با این حال، انتظار می‌رود تا این دستگاه در بازارهای جهانی و روسیه و تایوان عرضه شود. همچنین با وجود اینکه هیچ نسخه MIUI مخصوص ژاپنی وجود ندارد، ممکن است این دستگاه وارد بازار ژاپن نیز بشود.


Source link

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا