موبایل

تاریخ تحویل برخی مدل‌های آیفون ۱۵ پرو مکس به تعویق افتاد

[ad_1]

اپل سری آیفون ۱۵ را معرفی کرد و پیش‌سفارش‌های این سری در ایالات متحده آغاز شده است. همزمان با آغاز پیش‌سفارش‌ها، تاریخ تحویل برخی از مدل‌های آیفون ۱۵ تا ماه نوامبر به تعویق افتاده است.

به‌نظر می‌رسد برخی مدل‌های غیرپرو آیفون ۱۵، طبق برنامه از ۲۲ سپتامبر (۳۱ شهریور ماه) آماده ارسال و تحویل داده شدن به خریداران هستند. اما ظاهراً برای برخی مدل‌های آیفون پرو مکس چنین شرایطی حاکم نیست و تحویل به خریداران به ماه نوامبر موکول می‌شود.

یکی از مدل‌هایی که با تأخیر تحویل روبرو می‌شود، آیفون ۱۵ پلاس صورتی رنگ است که در صورت سفارش از طریق فروشگاه آنلاین اپل برای اپراتورهای مخابراتی AT&T،Verizon و T-Mobile از تاریخ ۲ اکتبر تا ۹ اکتبر برای خریداران ارسال می‌شوند. این موضوع تأخیر در ارسال برای همه مدل‌های با حافظه ۱۲۸، ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایتی صادق است.

برخی مدل‌های آیفون ۱۵ دیرتر از موعد مقرر برای مشتریان ارسال می‌شوند

ترکیب رنگی که کاربر برای خرید آیفون ۱۵ انتخاب می‌کند در زمان تحویل دستگاه نقش دارد. برای تاریخ تحویل آیفون ۱۵ پرو مکس تیتانیومی که جزو مدل‌های محبوب‌تر محسوب می‌شود در برخی فروشگاه‌ها و برای برخی ترکیب رنگ‌ها با تأخیر روبرو خواهد بود.

آیفون ۱۵ پرو و آیفون ۱۵ پرو مکس از چیپست ۳ نانومتری A17 پرو بهره می‌برند و حالا داده‌ها نشان می‌دهد زمان تحویل برخی مدل‌های آیفون پرو با تأخیر نسبت به آنچه وعده داده شده بود برای خریداران ارسال می‌شود.

از سوی دیگر نسخه مشکی تیتانیومی آیفون ۱۵ پرو مکس از که طریق فروشگاه آنلاین اپل  Verizon و T-Mobile سفارش داده می‌شوند برای همه مدل‌های ذخیره سازی به ۱۶ اکتبر تا ۲۳ اکتبر موکول می‌شود.

فروشگاه‌های مختلف، پیشنهادهای تخفیفی نیز برای فروش آیفون ۱۵ در نظر گرفته‌اند که خریداران می‌توانند باتوجه به شرایط فروشگاه‌ها و زمان تحویل از بین گزینه‌ها موبایل مورد نظر خود را سفارش بدهند.

برای مثال آیفون ۱۵ پرو تیتانیومی مشکی از طریق اپراتور مخابراتی T-Mobile برای حافظه ذخیره سازی ۱۲۸ گیگابایتی بین تاریخ‌های ۹ تا ۱۶ اکتبر برای کاربر ارسال می‌شود. در حالیکه اگر کاربر همین گوشی را با حافظه ذخیره سازی ۲۵۶ گیگابایتی انتخاب کند، تاریخ دریافت آن بین ۲ تا ۴ اکتبر می‌شود و درنهایت اگر همین مدل را با حافظه ذخیره سازی ۵۱۲ گیگابایتی انتخاب کند، تاریخ ارسال آن بین فاصله زمانی ۹ تا ۱۶ اکتبر خواهد بود. این در حالی است که نسخه ترابایتی همین دستگاه از تاریخ ۲۲ سپتامبر آماده ارسال است.

[ad_2]

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا