موبایل

بهترین گوشی های سامسونگ تا 3 میلیون تومان [فروردین 1402]

بهترین گوشی های سامسونگ تا 3 میلیون تومان برای کاربرانی مناسب هستند که برای کارهای ساده و سبک به‌ گوشی نیاز دارند. این گوشی‌ها از عهده بازی‌های سبک و گشت‌وگذار در شبکه‌های اجتماعی برمی‌آیند؛ اما برای بازی‌ها و برنامه‌های سنگین نباید چندان روی این گوشی‌ها حساب کنید.

شما می‌توانید فهرست بهترین گوشی های شیائومی تا 3 میلیون، بهترین گوشی های سامسونگ تا 5 میلیون و 4 میلیون را نیز بررسی کنید.

سامسونگ یکی از معروف‌ترین برندهای تولیدکننده گوشی است و با تولید گوشی‌های هوشمند در رده‌های مختلف، تلاش می‌کند تا سهم بیشتری از بازار را به خود اختصاص دهد.

ازآنجاکه گوشی‌های بسیار زیاد و متنوعی با این رنج قیمت در بازار وجود دارند، شاید انتخاب برای بسیاری از افراد سخت باشد. در این مقاله، ما برخی از بهترین گوشی های 3 میلیون تومانی سامسونگ را معرفی خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی های سامسونگ تا 3 میلیون تومان

به نظر شما برای خرید گوشی مقرون‌به‌صرفه باید به چه نکاتی توجه کرد؟ همان‌طور که می‌دانید، هر یک از گوشی‌های هوشمند، نمایشگر، دوربین، حافظه داخلی، رم و پردازنده متفاوتی دارند.

پس برای خرید گوشی تلفن هوشمند مناسب، باید به تمام این نکات توجه داشت. در این بخش، ما برخی از بهترین گوشی های اقتصادی سامسونگ را به شما عزیزان معرفی خواهیم کرد که می‌توانید آن‌ها را با قیمتی نزدیک به 3 میلیون تومان خریداری کنید.

گلکسی A04

بهترین گوشی های سامسونگ تا 3 میلیون تومان
بهترین گوشی های سامسونگ تا 3 میلیون تومان
  • نمایشگر: 6.5 اینچ، 1600×720 پیکسل
  • دوربین: 50+2 مگاپیکسل / دوربین سلفی: 5 مگاپیکسل
  • تراشه و رم: مدیاتک هلیو P35 / رم 3، 4، 6 و 8 گیگابایت
  • باتری: 5000 میلی‌آمپرساعت
  • ابعاد: 9.1×76.3×164.4 میلی‌متر
  • سال عرضه: 2022

یکی از جدیدترین گوشی‌های اقتصادی سامسونگ که می‌تواند در لیست راهنمای خرید بهترین گوشی سامسونگ تا 3 میلیون تومان قرار بگیرد، گلکسی A04 است. البته بد نیست بدانید که قیمت مدل‌های رده‌بالاتر این گوشی با رم و حافظه بیشتر، نزدیک به 4 میلیون تومان به فروش می‌رسد. اما با توجه به جدید بودن نرم‌افزار و سیستم‌عامل گوشی، می‌توان گفت که نسخه‌های رم و حافظه پایین‌تر هم ارزش خرید دارد.

این گوشی هوشمند به نمایشگر PLS LCD مجهز شده که از رزولوشن 1600×720 پیکسل و نرخ نوسازی 60 هرتز پشتیبانی می‌کند. این نمایشگر 6.5 اینچی تقریبا 81.3 درصد نمای جلویی گوشی را می‌پوشاند که به معنی حاشیه‌های نسبتا زیاد در اطراف نمایشگر است. البته وجود حاشیه‌های زیاد در این بازه قیمتی چندان عجیب نیست.

سامسونگ در این گوشی از یک تراشه مدیاتک هلیو P35 استفاده کرده که برای استفاده روزمره می‌‌تواند کار شما را راه بیندازد. این دستگاه‌ در نسخه‌های رم و حافظه 32/3، 32/4، 64/4، 64/6، 128/4 و 128/8 گیگابایت عرضه می‌شود. این ترکیب سخت‌افزاری به کاربر اجازه می‌دهد که بازی‌های سبک را روی گوشی خود نصب کند؛ اما نصب بازی‌های سنگین در این گوشی توصیه نمی‌شود.

از دیگر مشخصات گلکسی A04 می‌توان به سیستم دوربین آن اشاره کرد. در پنل پشتی این گوشی شاهد لنزهای 50 مگاپیکسلی واید و 2 مگاپیکسلی سنسور عمق هستیم. این تنظیمات دوربین می‌تواند در نور محیطی مناسب، عکس‌های خوبی ثبت کند و حتی سنسور تشخیص عمق آن نیز عملکرد نسبتا خوبی دارد.

این گوشی از ضبط ویدیوی 1080 پیکسل با سرعت 30 فریم در ثانیه پشتیبانی می‌کند. در نمای جلویی این گوشی یک دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی قرار گرفته که نباید انتظار چندان زیادی از آن داشته باشید.

در این گوشی از یک باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی استفاده شده که شارژدهی خوبی دارد. درون جعبه نیز یک شارژر 15 واتی قرار گرفته که زمان زیادی برای شارژ کردن باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی نیاز دارد. این گوشی همچنین اندروید 12 را به همراه One UI Core 4.1 اجرا می‌کند. گلکسی A04 یکی از بهترین گوشی های سامسونگ تا 3 میلیون تومان است که امیدواریم با واردات بیشتر، قیمت آن کمتر شود و در مقایسه با نسل قبلی گلکسی A03، ارزش خرید بیشتری دارد.

سامسونگ گلکسی A03 Core

بهترین گوشی های سامسونگ تا 3 میلیون تومان

  • نمایشگر: 6.5 اینچ، 1600×720 پیکسل
  • دوربین: 8 مگاپیکسل / دوربین سلفی: 5 مگاپیکسل
  • تراشه و رم: Unisoc SC9863A (28 نانومتر) / رم 2 گیگابایت
  • باتری: 5000 میلی‌آمپرساعت
  • ابعاد: 9.1×75.9×164.2 میلی‌متر
  • سال عرضه: 2021

یکی از بهترین گوشی های اقتصادی سامسونگ که شما می‌توانید با هزینه مقرون‌به‌صرفه آن را خریداری کنید، گوشی گلکسی A03 Core است. این تلفن همراه که در 15 نوامبر 2021 معرفی و 6 دسامبر همان سال روانه بازار شد، با نمایشگر 6.5 اینچی در اختیار شما قرار می‌گیرد. سامسونگ در ساخت این گوشی اقتصادی از نمایشگر مقرون‌به‌صرفه PLS TFT استفاده کرده است که با رزولوشن 720 در 1600 پیکسل عرضه می‌شود.

ازآنجاکه این گوشی قیمت نسبتاً پایینی دارد، نمی‌توانید از آن انتظار خیلی بالایی داشته باشید و تنها برای کارهای عادی روزمره مناسب است. همچنین، پنل پشتی و فریم این گوشی از جنس پلاستیک است و ممکن است احساس چندان خوبی حین در دست گرفتن آن نداشته باشید.

بااین‌حال، گلکسی A03 Core همچنان یکی از بهترین گوشی های سامسونگ تا 3 میلیون تومان است که با پردازنده Unisoc SC9863A عرضه می‌شود. به همین دلیل هم برای کارهای روزمره پاسخگوی نیازهای شما خواهد بود.

این گوشی فقط یک دوربین دارد و با کیفیت 8 مگاپیکسل در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. حافظه داخلی گوشی هم 32 گیگابایت است که اگر به فضای ذخیره بیشتری نیاز دارید، می‌توانید با استفاده از کارت حافظه آن را تا حد زیادی افزایش دهید.

رم این گوشی هم 2 گیگابایت است و نمی‌توانید برای کارهای سنگین از آن استفاده کنید. پس بر اساس مطالبی که تاکنون متوجه شدید، گوشی سامسونگ گلکسی A03 Core برای کارهای بسیار عادی مناسب است و می‌تواند جایگاهی در راهنمای خرید بهترین گوشی سامسونگ تا 3 میلیون تومان داشته باشد.

بیشتر بخوانید:

گلکسی A04e

بهترین گوشی های سامسونگ تا 3 میلیون تومان
بهترین گوشی های سامسونگ تا 3 میلیون تومان
  • نمایشگر: 6.5 اینچ، 1600×720 پیکسل
  • دوربین: 13+2 مگاپیکسل / دوربین سلفی 5 مگاپیکسل
  • تراشه و رم: مدیاتک هلیو P35 (12 نانومتر) / رم 3 و 4 گیگابایت
  • باتری: 5000 میلی‌آمپرساعت
  • ابعاد: 9.1×75.9×164.2 میلی‌متر
  • سال عرضه: 2022

گلکسی A04e یکی دیگر از بهترین گوشی های سامسونگ تا 3 میلیون تومان است. این گوشی که اخیرا وارد بازار شده، از کیفیت ساخت خوبی برخوردار است و از لحاظ ظاهری، شباهت زیادی به گلکسی A04 دارد. این گوشی هوشمند از نمایشگر 6.5 اینچی برخوردار شده که از رزولوشن 1600×720 پیکسل و نرخ نوسازی 60 هرتزی پشتیبانی می‌کند. این نمایشگر روشنایی چندان بالایی ندارد، اما می‌تواند کار شما را راه بیندازد.

در این گوشی از تراشه مدیاتک Helio P35 استفاده شده و در نسخه‌های رم 3 و 4 گیگابایتی عرضه می‌شود. این مشخصات در کنار پشتیبانی از سیستم‌عامل اندروید 12 و رابط کاربری One UI Core 4.1، عملکرد خوبی در این بازه قیمتی دارد و می‌توانید بازی‌های سبک را روی آن نصب کنید؛ اما برای بازی‌های سنگین‌تر بهتر است سراغ این گوشی نروید. گلکسی A04e را می‌توانید در نسخه‌های حافظه 32، 64 و 128 گیگابایتی خریداری کنید.

در بخش دوربین هم این گوشی عملکردی کاملا معمولی دارد و در شرایطی با نور محیطی مناسب، از عهده کار برمی‌آید. در پنل پشتی این گوشی شاهد لنزهای 13 مگاپیکسلی واید و 2 مگاپیکسلی تشخیص عمق هستیم. برای عکاسی سلفی هم به دوربین 5 مگاپیکسلی دسترسی دارید.

گلکسی A04e به باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی مجهز شده که شارژدهی خوبی دارد و در صورت استفاده سبک و معمولی، تا دو روز دوام می‌آورد. این باتری با آداپتور شارژر 10 واتی شارژ می‌شود که تقریبا 2 تا 2.5 ساعت طول می‌کشد تا باتری را کاملا شارژ کند. در مجموع می‌توان گفت که در این بازه قیمتی، گلکسی A04e گزینه مناسبی است و می‌توان جایگاهی را برای آن در راهنمای خرید بهترین گوشی سامسونگ تا 3 میلیون تومان در نظر گرفت.

سؤالات متداول

بهترین گوشی های سامسونگ تا 3 میلیون تومان کدام‌ها هستند؟

ازجمله بهترین گوشی های سامسونگ تا 3 میلیون تومان می‌توان به گلکسی A04، سامسونگ گلکسی A03 Core اشاره کرد.

کدام گوشی سامسونگ تا 3 میلیون تومان برای بازی کردن مناسب است؟

گوشی‌های گلکسی A04 و A03s از پردازنده بهتری برخوردارند و بهتر از سایر گوشی‌ها از عهده اجرای بازی‌ها برمی‌آیند.

بیشتر بخوانید:

منبع: TECHRATO

نظر شما در خصوص راهنمای خرید بهترین گوشی سامسونگ تا 3 میلیون تومان چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.


Source link

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا