موبایل

اچ تی سی وایلدفایر E2 Play معرفی شد [+قیمت و مشخصات فنی]

گوشی قدرتمند اچ تی سی وایلدفایر E2 Play در آفریقا رونمایی شد. این گوشی از مشخصات برتری مانند دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی و نمایشگر بزرگ برخوردار است.

کمپانی اچ تی سی در سکوت خبری از گوشی Wildfire E2 Play در بازار آفریقا رونمایی کرد. اگر به یاد داشته باشید اوایل این ماه گوشی اچ تی سی Wildfire E3 Lite در آفریقا رونمایی شد و اکنون نوبت به این دستگاه جدید با ویژگی‌های برجسته مانند صفحه نمایش بزرگ، چیپست یونیساک و دوربین چهارگانه با دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی رسیده است. برای آگاهی از کلیه مشخصات، ویژگی‌ها و قیمت Wildfire E2 Play در ادامه با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی های سامسونگ تا 6 میلیون تومان [فروردین 1402]

قیمت و مشخصات فنی گوشی اچ تی سی وایلدفایر E2 Play

گوشی اچ تی سی وایلدفایر E2 پلی دارای یک صفحه نمایش بزرگ 6.82 اینچی IPS LCD با وضوح 720 در 1640 پیکسل (اچ دی پلاس)، نسبت تصویر 20.5:9، نرخ نو سازی 60 هرتز، نسبت کنتراست 1500:1 و روشنایی 450 نیت است. در بالای این نمایشگر نیز یک بریدگی قطره‌ای شکل میزبان دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی است.

اچ تی سی وایلدفایر E2 Play

در پنل پشتی دستگاه هم یک دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی به همراه یک دوربین فوق عریض 5 مگاپیکسلی، یک دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی، یک سنسور عمق سنج 2 مگاپیکسلی و یک فلاش LED قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید ...   لیست قیمت گوشی سامسونگ امروز 21 شهریور 1402 [اقتصادی، میان‌رده و پرچمدار]

این گوشی به چیپست T606 یونیساک به همراه 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده و فضای ذخیره سازی آن را می‌توان از طریق کارت حافظه میکرو اس دی افزایش داد. وایلدفایر E2 پلی در بخش نرم افزاری از سیستم عامل اندروید 12 استفاده می‌کند و در بخش امنیتی نیز از ویژگی‌هایی مانند اسکنر اثر انگشت در پشت و بازگشایی قفل با چهره از طریق هوش مصنوعی برخوردار است.

از دیگر ویژگی‌های وایلدفایر E2 پلی می‌توان به باتری 4600 میلی آمپر ساعتی با شارژ 10 واتی، پشتیبانی از دو سیم کارت، شبکه اتصالی 4G VoLTE، وای فای  802.11ac، بلوتوث 5.0، پورت USB تایپ C و جک هدفون 3.5 میلی متری اشاره کرد.

اچ تی سی وایلدفایر E2 Play

اچ تی سی وایلدفایر E2 پلی در دو رنگ مشکی و آبی عرضه خواهد شد. متاسفانه هنوز هیچ گونه اطلاعاتی درباره قیمت و موجودی این دستگاه منتشر نشده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره گوشی اچ تی سی وایلدفایر E2 Play چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina


Source link

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا