موبایل

افشای رندر و مشخصات‌های احتمالی ناتینگ فون ۲ پیش از معرفی رسمی

به‌تازگی مشخصات منتسب به ناتینگ فون ۲ در فضای مجازی همراه با یک رندر که طرح احتمالی آن را نشان می‌دهد، منتشر شده است. اگرچه تاریخ دقیقی برای معرفی رسمی این محصول در نظر گرفته نشده، اما شرکت ناتینگ اعلام کرده است که در تابستان شاهد معرفی نسل بعدی گوشی هوشمند این شرکت خواهیم بود.

ناتینگ فون ۲ چه ویژگی‌هایی دارد؟

استارتاپ تأسیس‌شده توسط «کارل پای» (Carl Pei) تاکنون چندین محصول مختلف را به بازار عرضه کرده است که تمامی آن‌ها در طراحی شفاف بدنه با یک‌دیگر اشتراک دارند. با توجه به ویدئوی کوتاه تبلیغاتی که اخیراً از سوی این شرکت برای ناتینگ فون ۲ منتشر شده است، انتظار داریم که نسل بعدی گوشی‌های آن نیز از همین قاعده پیروی کنند.

«Ben Geskin» به‌تازگی یک رندر از طراحی احتمالی نسل دوم گوشی هوشمند ناتینگ را با توجه به اطلاعات موجود از آن، به اشتراک گذاشته است. در این رندر طراحی نسبتاً مشابه با نسل قبل را شاهد هستیم و نوارهای LED مهم‌ترین المان قسمت پشتی دستگاه به شمار می‌روند. همچنین با اطمینان نسبی می‌توان گفت که پنل پشتی به شیشه مجهز خواهد بود و فریم آلومینیومی نیز در کناره بدنه مورد استفاده قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید ...   گلکسی Z Fold 5 با طراحی باریک،‌ سبک و مقاوم عرضه می‌شود
ناتینگ فون ۲
رندری که طراحی احتمالی ناتینگ فون ۲ را نشان می‌دهد.

مشخصات منتسب به ناتینگ فون ۲ که به بیرون درز کرده است، خبر از صفحه‌نمایش ۶.۵۵ اینچی با پنل AMOLED، رزولوشن FHD پلاس و نرخ به‌روزرسانی تصویر ۱۲۰ هرتز می‌دهد. همچنین حسگر اثر‌انگشت در زیر نمایشگر تعبیه شده است. دوربین اصلی به حسگر ۵۰ مگاپیکسلی همراه با لرزشگیر اپتیکال تصویر مجهز خواهد بود و احتمالاً دو لنز دیگر آن را همراهی خواهند کرد. پردازنده اسنپدراگون ۸ پلاس نسل اول امور پردازشی دستگاه را بر عهده دارد و بهبود نسبتاً چشمگیری در مقایسه با تراشه اسنپدراگون 778G پلاس در نسل قبلی محسوب می‌شود.

گفته شده است که ناتینگ فون ۲ در چندین پیکربندی مختلف با ۸ یا ۱۲ گیگابایت حافظه رم از نوع LPDDR5 و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی از نوع UFS 3.1 روانه بازار خواهد شد. همچنین باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی آن از شارژ سریع بی‌سیم نیز پشتیبانی خواهد کرد. بلندگوهای استریو و اتصال NFC از دیگر ویژگی‌های دستگاه به شمار می‌روند. در گزارش مورد اشاره به اتصال ماهواره‌ای نیز اشاره شده است؛ اما کمی بعید به‌نظر می‌رسد که شاهد ارائه گسترده چنین قابلیتی در نسل بعدی گوشی‌های ناتینگ باشیم.




Source link

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا