موبایل

گوشی اقتصادی اوپو A1 5G معرفی شد؛ قیمت و مشخصات فنی

مشخصات و ویژگی‌های گوشی اقتصادی اوپو A1 5G به صورت رسمی معرفی شد. این گوشی به دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی و باتری 5000 میلی آمپر ساعتی مجهز شده است.

وب سایت China Telecom روز گذشته اطلاعات و جزئیات دقیقی را درباره محصول میان رده جدید اوپو یعنی Oppo A1 5G با کاربران به اشتراک گذاشت و مشخصات کلیدی و قیمت این گوشی را مشخص کرد. برای آگاهی از این اطلاعات در ادامه با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید: اوپو فایند ایکس 6 (Oppo Find X6) رسما رونمایی شد؛‌ قیمت و مشخصات فنی

قیمت و مشخصات فنی گوشی اقتصادی اوپو A1 5G

گوشی اوپو A1 5G از یک صفحه نمایش 6.72 اینچی IPS LCD با وضوح فول اچ دی پلاس برخوردار است که در بالای آن یک سوراخ پانچ برای دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی تعبیه شده است.

در پنل پشتی گوشی نیز یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی در کنار یک سنسور عمق سنج 2 مگاپیکسلی قرار گرفته است. این گوشی به چیپست اسنپدراگون 695 به همراه 8/12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده است. یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی نیز وظیفه تامین انرژی گوشی را بر عهده دارد.

از دیگر ویژگی‌های اوپو A1 فایوجی می‌توان به رابط کاربری Color OS 13 مبتنی بر سیستم عامل اندروید 13، پورت IR، جک هدفون و اسکنر اثر انگشت جانبی اشاره کرد.

Oppo A1 5G در سه رنگ نارنجی، آبی و مشکی به بازار عرضه خواهد شد. مدل اولیه این گوشی با 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی با قیمت 2099 یوان (معادل 305 دلار) به فروش می‌رسد در حالی که مدل دیگر آن با 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی 2299 یوان (معادل 334 دلار) قیمت دارد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره گوشی اقتصادی اوپو A1 5G چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gsmarena


Source link

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا