موبایل

گوشی ارزانقیمت پوکو C51 رسما معرفی شد [+قیمت و مشخصات فنی]

شرکت پوکو دیروز از جدیدترین عضو سری C خود یعنی گوشی ارزانقیمت پوکو C51 با باتری 5000 میلی آمپر ساعتی به صورت رسمی رونمایی کرد.

گوشی Poco C51 دیروز به عنوان جدیدترین محصول از سری C پوکو رسما معرفی شد. این گوشی از مشخصات قابل توجهی مانند صفحه نمایش 6.52 اینچی ال سی دی با وضوح اچ دی پلاس، چیپست هلیو G36 مدیاتک و باتری 5000 میلی آمپر ساعتی برخوردار است. برای آگاهی از سایر مشخصات، ویژگی‌ها و قیمت این محصول در ادامه با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید:‌بهترین گوشی های پوکو 2023 [+گوشی‌های مورد انتظار پوکو در سال 2023]

قیمت و مشخصات فنی گوشی ارزانقیمت پوکو C51

گوشی پوکو C51 در بخش سخت افزاری در کنار پردازنده نسبتا خوب هلیو G36 مدیاتک به 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده که مقدار آن را می‌توان از طریق کارت حافظه میکرو اس دی افزایش داد. در بخش نرم افزاری گوشی نیز کاربران از سیستم عامل اندروید 13 (نسخه Go edition) بهره‌مند می‌شوند.

بیشتر بخوانید ...   انجمن واردکنندگان موبایل خواستار افزایش تعرفه گمرکی واردات تجاری آیفون شد

انرژی مورد نیاز C51 توسط یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ 10 واتی تامین می‌شود. سیستم تصویربرداری هم در جلو شامل یک دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی در بریدگی قطره‌ای شکل و در عقب شامل یک دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی و یک سنسور VGA برای تشخیص عمق می‌شود.

گوشی ارزانقیمت پوکو C51

پوکو C51 در دو رنگ‌ مشکی و آبی و با قیمت 8499 روپیه (معادل 104 دلار) عرضه خواهد شد. فروش اولیه این محصول از تاریخ 12 آوریل ساعت 12 ظهر در وب سایت خرید و فروش Flipkart آغاز می‌شود. لازم به ذکر است که تخفیف ویژه‌ای نیز برای فروش روز اول این گوشی در نظر گرفته شده که قیمت آن را به 7799 روپیه (معادل 95 دلار) کاهش می‌دهد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره گوشی ارزانقیمت پوکو C51 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gsmarena


Source link

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا