موبایل

گوشی ارزانقیمت ویوو Y02A معرفی شد؛ قیمت و مشخصات فنی

شرکت ویوو روز گذشته از گوشی ارزانقیمت ویوو Y02A خود رونمایی کرد. این گوشی ساده و ابتدایی از یک باتری بزرگ 5000 میلی آمپر ساعتی برخوردار است.

روز گذشته شاهد رونمایی ویوو از یک گوشی جدید و تقریبا سطح پایین بودیم. در واقع این گوشی که Vivo Y02A نام دارد همان نسخه جهانی vivo Y11 (2023) است که هفته گذشته معرفی شد. برای آگاهی از کلیه مشخصات و ویژگی‌های این دستگاه در ادامه با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید: طراحی ویوو ایکس فولد 2 لو رفت

قیمت و مشخصات فنی گوشی ارزانقیمت ویوو Y02A

در قسمت جلویی ویوو Y02A یک صفحه نمایش 6.51 اینچی ال سی دی با وضوح 720p به چشم می‌خورد که در بالای آن یک بریدگی قطره‌ای شکل برای دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی قرار گرفته است. در پنل پشتی گوشی نیز یک جزیره دوربین دایره‌ای شکل متشکل از یک دوربین 8 مگاپیکسلی و یک فلاش LED وجود دارد.

گوشی ارزانقیمت ویوو Y02A

همچنین ویوو Y02A به چیپست ساده هلیو P35 مدیاتک به همراه 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده است. البته قابل ذکر است که فضای ذخیره سازی این گوشی را می‌توان از طریق کارت حافظه میکرو اس دی افزایش داد.

بیشتر بخوانید ...   مقایسه پوکو M5 با پوکو M4 پرو شیائومی ؛ کدام پوکو بهتر است؟

این گوشی در بخش نرم افزاری از رابط کاربری Funtouch OS 12 مبتنی بر سیستم عامل اندروید 12 (نسخه Go Edition) استفاده می‌کند و در بخش اتصالات نیز به شبکه LTE محدود شده است. از دیگر ویژگی‌های vivo Y02A می‌توان به پشتیبانی از دو سیم کارت، وای فای در فرکانس‌های 2.4 گیگاهرتز و 5 گیگاهرتز، بلوتوث 5.0 و باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با شارژ 10 واتی اشاره کرد.

گوشی ارزانقیمت ویوو Y02A

در حال حاضر علاقه مندان می‌توانند vivo Y02A را با قیمت 120 دلار (معادل 110 یورو) در رنگ‌های خاکستری و آبی از طریق وب سایت فروش ویوو در بنگلادش تهیه کنند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره گوشی ارزانقیمت ویوو Y02A چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gsmarena


Source link

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا