موبایل

گلکسی S23 FE اواخر سال جاری با تراشه اگزینوس 2200 معرفی خواهد شد

در ماه‌های گذشته شایعات ضد‌ونقیض زیادی در مورد گلکسی S23 FE منتشر شده است که در برخی از آن‌ها ادعا شده سامسونگ از عرضه این دستگاه صرف‌نظر کرده و در برخی دیگر شواهدی از عرضه آن وجود دارد. حالا گزارش جدیدی درباره این دستگاه منتشر شده است که مشخصات و زمان عرضه آن را فاش می‌کند.

نشریه SamMobile در گزارش اختصاصی جدید خود ادعا می‌کند که سامسونگ واقعاً قصد دارد گلکسی S23 FE را معرفی کند و این کار در سه‌ماهه چهارم سال 2023 رخ خواهد داد.

مشخصات احتمالی گلکسی S23 FE

در ادامه این گزارش توضیح داده شده است که سری گلکسی S23 سال گذشته با پردازنده‌های اسنپدراگون شرکت کوالکام معرفی و عرضه شده بودند، اما ظاهراً سامسونگ قصد دارد در نسخه طرفداران این دستگاه پردازنده را تغییر دهد. طبق این گزارش، گلکسی S23 FE در تمام بازارها ازجمله ایالات‌متحده، از تراشه اگزینوس 2200 بهره خواهد برد.

بنابراین این دستگاه جدید از همان تراشه‌ای قدرت خواهد گرفت که سری گلکسی S22 در اروپا به آن مجهز شده بود. اگزینوس 2200 اولین تراشه سامسونگ با پردازنده گرافیکی AMD بود که از نظر عملکرد مشکلات زیادی به‌همراه داشت و احتمالاً به همین دلیل غول کره‌ای تصمیم گرفت برای سری S23 با کوالکام همکاری کند.

بیشتر بخوانید ...   گلکسی S23 FE معرفی شد؛ مشخصات + قیمت + عکس

درباره سایر مشخصات گلکسی S23 FE نیز گفته شده است که این دستگاه احتمالاً به سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی مجهز خواهد شد. S20 و S21 FE از همان دوربین 12 مگاپیکسلی مدل‌های استاندارد S20 و S21 استفاده می‌کردند و با ارتقای دوربین اصلی گلکسی S22 و S23 (استاندارد) به یک سنسور 50 مگاپیکسلی، منطقی به‌نظر می‌رسد که S23 FE نیز به همان سنسور مجهز شود.

همچنین S23 FE در پیکربندی‌هایی با 128 و 256 گیگابایت حافظه داخلی عرضه خواهد شد و احتمالاً که دارای 6 یا 8 گیگابایت رم باشد. علاوه‌براین، ظاهراً سامسونگ قصد دارد برای این دستگاه از همان باتری 4500 میلی‌آمپرساعتی مدل‌های قبلی استفاده کند که احتمالاً با شارژ سریع 25 وات همراه خواهد شد.

درنهایت S23 FE دارای شماره مدل SM-S711x خواهد بود که نشان می‌دهد هرچند این دستگاه ازجمله گوشی‌های سطح بالای کره‌ای‌ها خواهد بود، اما قرار نیست پرچمدار قدرتمندی در نظر گرفته شود.


Source link

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا