موبایل

گلکسی S23 اولترا محبوب‌ترین گوشی از سری S23 سامسونگ است

فروش گوشی‌های هوشمند در سه‌ماهه آخر سال 2022 به‌شدت کاهش یافت و سامسونگ ضربه بزرگی دید؛ زیرا در سال گذشته 16 درصد گوشی کمتری نسبت به سال 2021 به فروش رساند. بااین‌حال، سری گلکسی S23 شروع بسیار خوبی داشته و آمار فروش آن اکنون از نسل قبل، یعنی S22 بیشتر است. همچنین با وجود گران‌تربودن، گلکسی S23 اولترا محبوب‌ترین گوشی بین پرچمداران جدید سامسونگ است.

براساس گزارش‌های منتشرشده، فروش گلکسی S23 در برزیل، مکزیک و سایر کشورهای آمریکای لاتین، 1.7 برابر بیشتر از مدل قبلی بوده. همچنین باید توجه کرد که این گوشی یک هفته پس از عرضه جهانی وارد این کشورها شد.

در اروپا، گلکسی S23 یک‌ونیم برابر بیشتر از سری گلکسی S22 فروش داشته و نکته جالب اینکه قیمت سری S23 به‌طور قابل‌توجهی از نسل قبلی خود بیشتر است. از تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 می‌توان به‌عنوان دلیلی برای علاقه بیشتر مصرف‌کنندگان اروپایی به سری گلکسی S23 یاد کرد؛ زیرا تمام پرچمداران قبلی کره‌ای‌ها در اروپا با تراشه اگزینوس عرضه شده بودند که مشکلاتی درزمینه گرم‌شدن و عملکرد داشت.

بیشتر بخوانید ...   قیمت تمام اعضای سری آیفون 15 فاش شد؛ برابر با قیمت یک کلیه!

در هند و خاورمیانه نیز میزان فروش به‌ترتیب 1.5 برابر و 1.4 برابر بیشتر بوده است. سامسونگ همچنین موفق شده تا بیش از 1 میلیون دستگاه از سری گلکسی S23 در کره جنوبی به فروش برساند.

محبوبیت بالای گلکسی S23 اولترا

سامسونگ همچنین میزان فروش هر کدام از گوشی‌های این سری را اعلام کرده است که طبق آن، گلکسی S23 اولترا 60 درصد از فروش جهانی را در اختیار دارد. نسخه استاندارد و پلاس این سری نیز هر کدام 20 درصد را به خود اختصاص داده‌اند.

با دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی، شارژدهی بالای باتری و نمایشگر 6.8 اینچی 120 هرتزی امولد با رزولوشن +QHD، جای تعجبی نیست که مصرف‌کنندگان گلکسی S23 اولترا را به‌جای دو مدل دیگر این خانواده انتخاب کنند. بررسی دیجیاتو از این دستگاه را می‌توانید در مطلب «بررسی گلکسی S23 اولترا: پادشاه مرده است؛ زنده‌باد پادشاه!» مطالعه کنید.


Source link

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا