موبایل

مشخصات اصلی گوشی تاشو شیائومی میکس فولد 3 فاش شد

گوشی تاشو شیائومی میکس فولد 3 ظاهراً قرار است با اسم رمز Babylon و شماره مدل 2308CPXD0C در تاریخ ۲۰ مردادماه (‌۱۱ ماه آگوست) معرفی می‌شود.

یکی از منابع چینی اطلاعاتی در مورد مشخصات این گوشی هوشمند تاشو منتشر کرده است. براساس اطلاعات منتشر شده شماره ۲۳۰۸ در شماره مدل این دستگاه، به ماه آگوست اشاره دارد.

سیستم عامل MIUI گوشی جدید تاشو این شرکت نشان می‌دهد که این گوشی هوشمند به صورت انحصاری قرار است در بازار چین عرضه شود.

مشخصات اصلی گوشی تاشو شیائومی میکس فولد 3

انتظار می‌رود شیائومی میکس فولد ۳ با نمایشگر ۶.۵ اینچی اولد با نرخ بروزرسانی ۱۲۰ هرتز FDH+ و نمایشگر تاشو به سمت داخل ۸.۰۲ اینچی اولد FDH+ و نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز در دسترس کاربران قرار گیرد.

هر دو نمایشگر گوشی تاشو جدید چینی‌ها دارای حفره روی نمایشگر است. همچنین به نظر می‌رسد میکس فولد ۳ مجهز به پردازنده اسنپدراگون ۸ نسل ۲، رم LPDDR5 و حافظه ذخیره سازی UFS 4.0 مجهز خواهد بود. پیش‌بینی می‌شود یکی از مدل‌های این گوشی هوشمند با رم ۱۶ گیگابیتی و حافظه ذخیره سازی یک ترابایت به بازار عرضه شود.

بیشتر بخوانید ...   گوشی زد تی ای اکسون 40 لایت (ZTE Axon 40 lite) معرفی شد [+قیمت و مشخصات فنی]

یکی از هیجان انگیزترین ویژگی‌های میکس فولد ۳ سیستم دوربین چهارگانه لایکا آن است که انتظار می‌رود مجهز به دوربین ۵۰ مگاپیکسلی IMX989، دوربین ۵۰ مگاپیکسلی IMX858 فوق عریض، لنز تله فوتو ۵۰ مگاپیکسلی و یک لنز پریسکوپ ۵۰ مگاپیکسلی IMX858 باشد. چنین ماژول دوربینی بی‌شک می‌تواند قابلیت‌های تصویربرداری خوبی در اختیار کاربران قرار دهد.

به نظر می‌رسد موبایل جدید با شارژ سیمی ۶۷ واتی و شارژ بی سیم ۵۰ واتی به بازار عرضه شود. همجنین انتظار می‌رود که این موبایل تاشو با سیستم عامل اندروید ۱۳ و رابط کاربری MIUI 14 بتواند جدیدترین ویژگی‌های نرم‌افزاری را در اختیار کاربران قرار دهد. علاوه بر این، شایعه شده که این دستگاه باریک‌تر و سبک‌‌تر از نسل قبلی خواهد بود و ضخامت آن به ۱۱.۲ میلی‌متر در حالت تاشده می‌رسد و وزن آن برابر با ۲۶۲ گرم خواهد بود.

شیائومی میکس فولد ۳ احتمالاً در ترکیب رنگ مشکی و سفید در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.


Source link

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا