موبایل

قدرتمندترین گوشی‌های ماه مارس 2023 بر اساس بنچمارک AnTuTu

باتوجه به آپدیت محصولات در بخش گوشی‌های هوشمند این ماه نیز شاهد انتشار لیستی از قدرتمندترین گوشی‌های ماه مارس 2023 توسط بنچمارک آنتوتو هستیم.

اخیراً وب‌سایت رسمی بنچمارک Antutu فهرستی از قدرتمندترین گوشی‌های هوشمند ماه مارس 2023 را منتشر کرده است که حاکی از قدرتنمایی نمایندگان اوپو و شیائومی به‌ترتیب در بخش پرچم‌دار و میان‌رده در صدر این فهرست است.

آنتوتو ضمن انجام تست‌های مختلف خود درواقع اقدام به سنجش سرعت و عملکرد گوشی‌های اندرویدی در کاربردهای مختلف می‌کند و بهترین آن‌ها را در این لیست قرار می‌دهد. هم‌اکنون هم تازه‌ترین فهرست بنچمارک انتوتو مربوط به ماه گذشته میلادی منتشر شده که در آن بهترین گوشی‌های اندرویدی‌ پرچم‌دار، بالا رده و میان رده فهرست شده است.

بیشتر بخوانید: بنچمارک گیک بنچ 6 با قابلیت‌های بیشتر و پشتیبانی از یادگیری ماشینی معرفی شد

لیست قدرتمندترین گوشی‌های ماه مارس 2023

در این لیست جدید گوشی اوپو فایند X6 پرو، جدیدترین دستگاه پرچم‌دار این شرکت چینی در جایگاه نخست جدول قرار گرفته است. همچنین مدل استاندارد OPPO Find X6 با تراشه Dimensity 9200 مدیاتک هم جایگاه پنجم را به‌دست آورده است.

سایر گوشی‌های موجود در لیست ماه مارس تغییرات اندکی را نسبت به ماه اخیر داشته‌اند. به عنوان نمونه گوشی +Red Magic 8 Pro درحال‌حاضر در رتبه دوم قرار گرفته و پس از آن وان پلاس 11 دیده می‌شود. اما در این میان گوشی Nubia Z50 Ultra به عنوان یکی از محصولات جدید برند ZTE برای نخستین بار در این لیست موفق به کسب جایگاه نهم شده است. این دستگاه دارای طراحی خاص و صفحه‌نمایش بزرگ با دوربین زیر نمایشگر است.

بیشتر بخوانید ...   گوگل پیکسل 7a با 256 گیگابایت حافظه داخلی از راه می‌رسد

قدرتمندترین گوشی‌های ماه مارس 2023

در حوزه گوشی‌های میان رده فهرست بهترین‌های Antutu هم تغییراتی دیده می‌شود. در رتبه اول در این بخش نام گوشی شیائومی ردمی نوت 12 توربو دیده می‌شود. این گوشی مجهز به تراشه اسنپدارگون 7 پلاس نسل 2 است. تراشه Snapdragon 7+ Gen 2 تاکنون عملکرد چشمگیری داشته و از رقیب خود مدیاتک Dimensity 8200 گوی سبقت را ربوده است. علاوه‌بر ورود اعجاب‌آور این عضو تازه وارد به این لیست، سایر تلفن‌های هوشمند میان‌رده موجود در این فهرست تا حد زیادی با رتبه‌بندی ماه پیش تطبیق دارند.

قدرتمندترین گوشی‌های ماه مارس 2023

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص لیست قدرتمندترین گوشی‌های ماه مارس 2023 باتوجه به بنچمارک Antutu چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.


Source link

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا