موبایل

طراحی گوگل پیکسل 8 در رندرهای جدید به نمایش گذاشته شد

اگرچه چندین ماه تا معرفی رسمی گوشی‌های سری پیکسل 8 فاصله داریم، اما حالا تصاویری از کیس‌های مدل استاندارد این خانواده منتشر شده‌اند که طراحی آن را به نمایش می‌گذارند. این احتمال وجود دارد که گوگل در رویداد I/O 2023 طراحی گوشی‌های آینده‌اش را به نمایش بگذارد.

یکی از این رندرها گوگل پیکسل 8 را درون یک قاب شفاف نشان می‌دهد که می‌توان طراحی پنل پشتی آن را دید. طراحی این گوشی هوشمند تفاوتی با نسل کنونی‌اش، یعنی پیکسل 7 ندارد.

طراحی گوگل پیکسل 8

براساس رندرها، روی پنل پشتی گوشی آینده گوگل با یک نوار برای میزبانی دوربین اصلی روبه‌رو می‌شویم. درون این نوار برجسته، دوربین اصلی دوگانه به‌همراه فلاش LED به‌چشم می‌خورد. طبق شایعات، اندازه پیکسل 8 نسبت به پیکسل 7 کاهش پیدا می‌کند، اما اندازه ماژول دوربین آن ثابت خواهد بود.

در یک رندر دیگر، قاب رنگی نسخه پرو گوشی آینده گوگل به‌چشم می‌خورد که ظاهراً جنس آلکانترا دارد. این قاب از دوربین اصلی سه‌گانه پیکسل 8 پرو خبر می‌دهد. همچنین در کنار فلاش LED، فوکوس لیزری این گوشی هوشمند قرار گرفته است. با توجه به کیفیت نه‌چندان بالای تصاویر، نمی‌دانیم با تصاویر واقعی یا جعلی روبه‌رو هستیم.

رندر گوگل پیکسل 8 پرو
پیکسل 8 پرو

رندرهای منتشرشده از نظر طراحی تفاوتی با رندرهای گذشته ندارند و البته طراحی کلی آن‌ها تفاوت چندانی با نسل کنونی ندارد. در جلوی این محصولات هم با یک نمایشگر با حاشیه باریک روبه‌رو می‌شویم که در مرکز بخش بالایی‌اش یک حفره برای میزبانی دوربین سلفی قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید ...   قیمت آیفون 15 پرو و 15 پرو مکس فاش شد؛ در یک کلام، سرسام‌آور!

طبق شایعات، گوگل در گوشی‌های سری پیکسل 8 از تراشه تنسور G3 استفاده خواهد کرد و این احتمال وجود دارد که امسال خبری از نمایشگر خمیده در مدل پرو نباشد. همان‌طور که گفتیم، احتمالاً در جریان رویداد WWDC 2023 که در 20 اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود، گوگل طراحی گوشی‌های آینده‌اش را به نمایش می‌گذارد؛ هرچند که تضمینی برای این موضوع نیست.


Source link

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا