موبایل

شیائومی 13 اولترا با 1 درصد شارژ یکساعت کامل کار می‌کند!

شیائومی اخیراً مدعی شده که گوشی پرچم‌دار جدید این شرکت یعنی شیائومی 13 اولترا، تنها با 1 درصد شارژ توانایی کار کردن تا 60 دقیقه را خواهد داشت.

طی چند سال اخیر با وجود اینکه شاهد پیشرفت‌های فراوانی در زمینه قابلیت‌های گوشی‌های هوشمند بوده‌ایم، اما همچنان برخی از کاربران با مشکل اتمام شارژ گوشی خود در مواقع مهم روبرو هستند و این مسئله را بسیار حساس می‌دانند. در همین زمینه عموماً گوشی‌ها پس از کاهش شارژ گوشی به 15 درصد، دچار افت نسبتاً سریع انرژی باتری می‌شوند که باعث خاموشی کامل دستگاه خواهد شد. حال به نظر شیائومی در تلاش برای حل این مشکل با پرچمدار جدید خود است.

بیشتر بخوانید: رندرهای شیائومی 13 اولترا فاش شدند؛ نمایشگر خمیده و دوربین بزرگ!

شیائومی 13 اولترا با 1 درصد شارژ یک ساعت کار می‌کند!

طبق ادعای شیائومی، گوشی پرچمدار جدیدش یعنی Xiaomi 13 Ultra این قابلیت را دارد که تنها با 1 درصد شارژ باتری تا 60 دقیقه کار کند. این شارژدهی عالی درواقع با استفاده از تراشه‌ اختصاصی Surge P2 و Surge G1 حاصل شده است. طبق گزارش گیزموچاینا، شیائومی تصمیم دارد سه‌شنبه‌ این هفته از جدیدترین گوشی پرچم‌دارش رونمایی کند. درحال‌حاضر البته اطلاعات دقیقی درمورد تراشه‌های Surge P2 و Surge G1 این گوشی در دست نیست.

بیشتر بخوانید ...   گلکسی A05 و A05s معرفی شدند؛ مشخصات + قیمت

1 درصد شارژ

طبق ادعای شیائومی در حالتی که این دستگاه، از 1 درصد شارژ برخوردار باشد، امکان برقراری تماس تلفنی به میزان 12 دقیقه با این گوشی فراهم خواهد بود. البته این ویژگی صرفاً هنگامی قابل استفاده است که حالت Emergency Battery Mode فعال باشد.

لازم به ذکر است که شیائومی 13 اولترا در پنل پشتی مجهز به چهار دوربین خواهد بود. دوربین اصلی این محصول از حسگر 50 مگاپیکسلی IMX989 سونی بهره می‌برد. شایان ذکر است که احتمالاً جدیدترین پرچم‌دار شیائومی دارای پردازنده‌ اسنپدراگون 8 نسل 2 باشد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص کار کردن شیائومی 13 اولترا با 1 درصد شارژ چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.


Source link

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا