موبایل

سری ایسوس ROG Phone 7 رسما معرفی شدند [+قیمت و مشخصات فنی]

لحظاتی پیش سری ایسوس ROG Phone 7 به عنوان جدیدترین گوشی‌های گیمینگ ایسوس با سخت‌افزاری قدرتمند و طراحی زیبا معرفی شدند.

ایسوس امروز رسما به شایعات پایان داد و از دو گوشی گیمینگ جدید خود با نام‌های ROG Phone 7 Ultimate و ROG Phone 7 رونمایی کرد. در ادامه به معرفی این دو محصول و بررسی مشخصات فنی‌ آن‌ها می‌پردازیم.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی های گیمینگ 2023

مشخصات سری ایسوس ROG Phone 7

شاید مهمترین تفاوت دو گوشی گیمینگ پرچمدار ایسوس در سال جاری، به پشتیبانی نسخه Ultimate از درگاه AeroActive مربوط است. این ویژگی برای اتصال خنک‌کننده مخصوص درنظر گرفته شده است و می‌تواند دمای دستگاه را در زمان اجرای طولانی‌مدت بازی‌های سنگین کاهش دهد.

سری ایسوس ROG Phone 7 رسما معرفی شدند [+قیمت و مشخصات فنی]

سیستم خنک‌کننده GameCool7 سری ایسوس راگ فون 7 حالا بزرگتر شده و عملکرد به مراتب بهتری نسبت به نسل قبل دارد. این راهکار حالا لایه‌ای از جنس نیترید بور و صفحات گرافیتی دوگانه با مساحت ترکیبی 16 هزار‌ میلی‌متر مربع دارد که می‌تواند دمای دستگاه را تا 10 درجه کاهش دهد.

ایسوس همچنین یک قابلیت نرم‌افزاری ویژه موسوم به X به همراه لوازم‌جانبی خنک‌کننده آن یعنی AreoActive 7 را به همراه دو گوشی جدید راگ فون 7 عرضه می‌کند که ترکیب آن‌ها عملکرد و پایداری اجرای بازی‌های سنگین را تضمین می‌کند. باید اشاره کنیم که این خنک‌کننده در جعبه نسخه‌ Ultimate عرضه می‌شود.

AreoActive 7 اکنون به ساب‌ووفر جدید با ۵ آهنربای داخلی و بلندگوی ۳۸*۱۳ میلی‌متری مجهز شده است که به‌همراه بلندگوهای داخلی ROG Phone 7 صدایی با وضوح و باس قدرتمندتر تولید می‌کند. این خنک‌کننده جدید دقیقا مانند گوشی‌های جدید ایسوس از جک 3.5 میلی‌متری هدفون بهره می‌برد.

هر دو نسخه‌ی ROG Phone 7 از تریگرهای اضافه موسوم‌به AirTrigger بهره می‌برند و از حرکاتی مثل ضربه‌ی دوگانه، اکشن و هدف‌گیری با ژیروسکوپ پشتیبانی می‌کنند. از دیگر ویژگی‌های این گوشی‌ها می‌توان به موتور لرزشی خطی محور X اشاره کرد که بازخوردهای لمسی واقعی را برای دکمه‌ها و ضربات روی نمایشگر ارائه می‌دهد.

بیشتر بخوانید ...   لیست قیمت گوشی شیائومی امروز 23 فروردین 1402 [اقتصادی، میان‌رده و پرچمدار]

سری راگ فون 7 از فناوری رهگیری پرتو نیز پشتیبانی می‌کنند و این یعنی بازی‌های سازگار با فناوری مذکور جلوه‌های بسیار طبیعی‌تری اجرا می‌کنند.

سری ROG Phone 7 از یک نمایشگر بزرگ 6.78 اینچی آمولد با رزولوشن 2448 در 1080 پیکسل برخوردار هستند که حداکثر روشنایی آن‌ها به 1500 نیت می‌رسد. نمایشگر این دو گوشی همچنین از نرخ نوسازی متغیر 165 هرتز و نرخ نمونه‌برداری لمسی 720 هرتز پشتیبانی می‌کند.

این سری همچنین از باتری بزرگ 6000 میلی‌آمپرساعتی برخوردار هستند که البته این باتری از دو بخش مجزای 3000 میلی‌آمپرساعتی تشکیل شده است. این گوشی‌ها همچنین از شارژ سیمی 65 وات پشتیبانی می‌کنند.

سری ایسوس ROG Phone 7 رسما معرفی شدند [+قیمت و مشخصات فنی]

در بخش تصویربرداری، سری ایسوس راگ‌فون 7، از یک دوربین سه‌گانه در پنل پشتی مشتمل بر سنسور 50 مگاپیکسلی اصلی با حسگر IMX766، دوربین ۱۳ مگاپیکسلی اولترا واید و دوربین ماکرو ۵ مگاپیکسلی برخوردار است. هر دو نسخه‌ این گوشی‌های گیمینگ از دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی بهره می‌برند.

ابعاد ROG Phone 7 معادل ۱۷۳ در ۷۷ در ۱۰٫۴ میلی‌متر و وزن آن ۲۳۹ گرم است. مدل معمولی این دستگاه در رنگ‌های مشکی و سفید عرضه می‌شود درحالی‌که نسخه‌ی Ultimate فقط در رنگ سفید به‌فروش خواهد رسید. این محصولات همچنین از گواهی IP54 بهره می‌برند و بنابراین دربرابر پاشش قطرات آب مقاوم هستند.

ROG Phone 7 ایسوس از امروز و ازطریق فروشگاه آنلاین این شرکت در اروپا و تایوان قابل پیش‌خرید است. قیمت مدل استاندارد این گوشی از ۹۹۹ یورو شورع می‌شود اما خنک‌کننده‌ AreoActive در جعبه‌ آن وجود ندارد که البته می‌توان آن را به‌طور جداگانه با قیمت ۱۱۰ یورو خریداری کرد. مدل Ultimate نیز به همراه خنک‌کننده‌ مذکور با قیمت ۱۳۹۹ یورو به‌فروش می‌رسد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص سری ایسوس ROG Phone 7 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gsmarena


Source link

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا