موبایل

زمان رونمایی و مشخصات فنی شیائومی 13 تی پرو فاش شد

چند روز گذشته شرکت شیائومی عرضه گوشی شیائومی 13 تی پرو را تایید کرد و حالا برخی مشخصات فنی شیائومی 13 تی پرو در یکی از منابع معتبر منتشر شده است.

شرکت شیائومی چند روز پیش ضمن انتشار یک پست رسمی در اکانت ویبو خود رونمایی از گوشی پرچمدار جدید خود یعنی شیائومی 13 اولترا را به تأیید رساند. بااین‌حال باوجود اینکه مدت زیادی از این اقدام نگذشته بود دو گوشی جدید از این برند در پایگاه داده IMEI مشاهده شد و به نظر باید پس از Xiaomi 13 Ultra منتظر معرفی Xiaomi 13T Pro و Redmi K60 Ultra نیز باشیم. داده‌های منتشر شده در IMEI افزون‌بر شماره مدل این گوشی‌های هوشمند جدید، بیانگر تاریخ نزدیک عرضه این دو گوشی نیز هست.

اخیراً در پایگاه داده IMEI دو ورودی جدید از شیائومی به نمایش در آمده که حاکی از برخی مشخصات فنی شیائومی 13 تی پرو و همچنین همتای چینی آن یعنی ردمی K60 اولترا است.

بیشتر بخوانید: نخستین تصویر واقعی از پوکو F5 پرو منتشر شد

مشخصات فنی شیائومی 13 تی پرو در پایگاه داده IMEI

براساس گزارش وب‌سایت gsmarena، شماره مدل‌ها شامل 23078PND5G و 23078RKD5C بوده که به ترتیب مربوط به گوشی‌های شیائومی 13 تی پرو و ردمی کا 60 اولترا هستند.

عدد 2307 در ابتدای شماره مدل گوشی‌های مذکور احتمالاً حاکی از عرضه این دو گوشی در ماه جولای سال جاری است. باتوجه به چهارچوب زمانی عرضه گوشی ردمی k50 اولترا که آگوست سال پیش بود، این تاریخ عرضه برای گوشی‌های جدید شیائومی دور از تصور نخواهد بود. از طرفی لازم به توجه است که نسخه جهانی گوشی شیائومی 13T Pro هم مطمئناً یک یا دو ماه پس از عرضه آن در بازار داخلی چین شروع خواهد شد.

مشخصات فنی شیائومی 13 تی پرو

براساس اطلاعات ذکرشده، به نظر گوشی جدید Xiaomi 13T Pro مجهز به یک تراشه رده بالای مدیاتک خواهد بود. همچنین شایعاتی بیانگر استفاده این گوشی از یک پردازنده Dimensity 9200 است و به‌نظر شیائومی قصد دارد آن را جایگزین اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 سال قبل کند.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص مشخصات فنی شیائومی 13 تی پرو چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.


Source link

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا