موبایل

رندرهای شیائومی 13 اولترا فاش شدند؛ نمایشگر خمیده و دوربین بزرگ!

شیائومی در آینده نزدیک از پرچم‌دار جدید خود رونمایی خواهد کرد؛ درحال‌حاضر هم رندرهای شیائومی 13 اولترا منتشرشده که خبر از جزیره دوربین بزرگ و برآمده آن می‌دهد.

گوشی شیائومی 13 اولترا یکی از گوشی‌های هوشمند موردانتظار امسال و پرچمدار جدید شیائومی خواهد بود. نسل پیشین این محصول، یعنی شیائومی 12S اولترا و شیائومی 13 پرو همراه با دوربین‌های باکیفیت ارائه شدند و به‌نظر این رویکرد در شیائومی 13 اولترا نیز تداوم خواهد یافت.

پرچم‌دار بعدی این برند چینی مجهز به سیستم دوربین پشتی چهارگانه‌ 50 مگاپیکسلی خواهد بود و به‌دنبال ایجاد یک رقابت جدی با بهترین‌های بازار است. درحال‌حاضر نیز شاهد انتشار رندرهای شیائومی 13 اولترا هستیم که امکان بررسی بهتری از ظاهر آن را فراهم می‌سازد.

مطابق انتظارات، به‌نظر شیائومی 13 اولترا در تاریخ 18 آوریل 2023 (29 فروردین 1402) به‌طور رسمی رونمایی می‌شود. براساس گزارش‌های اخیر، پرچم‌دار بعدی شیائومی در بازارهای جهانی هم به‌زودی روانه بازار خواهد شد و باید منتظر بازخورد همکاری این برند با لایکا در بخش عملکرد دوربین اصلی آن باشیم.

بیشتر بخوانید: تاریخ معرفی شیائومی 13 اولترا رسما توسط شیائومی اعلام شد

انتشار رندرهای شیائومی 13 اولترا

افشاگر مشهور حوزه‌ فناوری OnLeaks جدیدترین رندرهای شیائومی 13 اولترا را منتشر کرده است و بر این اساس، ابعاد این دستگاه 163.18 در 74.64 در 9.57 میلی‌متر بوده که آن را تبدیل به یکی از گوشی‌های بزرگ بازار خواهد کرد.

بیشتر بخوانید ...   این چهار گوشی شیائومی دیگر هیچ آپدیتی دریافت نخواهند کرد

رندرهای شیائومی 13 اولترا رندرهای شیائومی 13 اولترا

براساس رندرهای جدید شیائومی 13 اولترا، این دستگاه از طراحی عجیبی برخوردار است. طبق اعلام Androidauthority، لبه‌ کناری گوشی کمی صاف و شبیه آیفون‌های جدید اپل خواهد بود و نمایشگر و بخش پشتی گوشی هم دارای کمی انحنا است.

البته فعلاً دقیقاً اندازه جزیره‌ دوربین پشتی شیائومی 13 اولترا مشخص نیست. مطابق با رندرهای منتشرشده، این قسمت از بدنه‌ پشتی گوشی همراه با بیرون‌زدگی خواهد بود و چهار دوربین را در آن تعبیه شده است. با توجه به این مشخصات، به‌نظر می‌رسد که وزن این دستگاه هم در قیاس با گوشی‌های استاندارد بازار بیشتر باشد.

رندرهای شیائومی 13 اولترا

برای درک میزان بیرون‌زدگی ناحیه‌ دوربین پشتی به‌نظر رندر مشکی شیائومی 13 اولترا گزینه بهتری باشد. همچنین قاب پشتی گوشی هم احتمالاً به‌مانند شیائومی 12S اولترا، از جنس پلاستیک و چرم خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص تصاویر جدید از رندرهای شیائومی 13 اولترا چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.


Source link

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین بررسی کنید
نزدیک
دکمه بازگشت به بالا