موبایل

رندرهای جدید پیکسل 7a گوشی آینده گوگل را در رنگ آبی نشان می‌دهند

ماه آینده گوگل کنفرانس I/O 2023 را برگزار می‌کند و انتظار داریم در این رویداد از جدیدترین گوشی میان‌رده این کمپانی، یعنی پیکسل 7a رونمایی شود. حالا شاهد افشای رندرهای جدید این دستگاه هستیم که آن را در رنگ جدید آبی هم نمایش می‌دهند.

وب‌سایت MySmartPrice و یکی از منابع دنیای فناوری به نام OnLeaks رندرهای گوشی آینده گوگل را منتشر کرده‌اند که آن را در رنگ‌های مختلف به تصویر می‌کشند. طراحی پنل پشتی و ماژول دوربین اصلی پیکسل 7a شبیه به مدل‌های پیکسل 7 و 7 پرو است و انتظار می‌رود گوگل از سنسورهای جدید برای این دستگاه استفاده کند.

گوگل پیکسل 7a در رنگ آبی از راه می‌رسد

گوگل ظاهراً امسال می‌خواهد گوشی میان‌رده‌اش را در یک رنگ جدید روانه بازار کند: آبی. گوگل قبلاً برای پیکسل 4a از رنگ آبی استفاده کرده بود، اما به‌نظر می‌رسد که این‌بار با آبی پررنگ‌تری روبه‌رو هستیم. در کنار رنگ آبی، گوشی آینده گوگل در رنگ‌های مشکی و سفید هم روانه بازار خواهد شد.

گوگل پیکسل 7a مشکی رنگ

طبق شایعات، گوگل پیکسل 7a به نمایشگر 90 هرتزی امولد و تراشه تنسور G2 مجهز می‌شود و احتمالاً جنس مورد‌استفاده در ساخت بدنه این دستگاه هم ارتقا می‌یابد. علاوه‌براین، ظاهراً گوگل از سنسور دوربین سونی IMX787 در این گوشی میان‌رده‌اش استفاده می‌کند و همچنین شاهد اضافه‌شدن قابلیت پشتیبانی از شارژ بی‌سیم به این دستگاه خواهیم بود.

گوگل پیکسل 7a سفید رنگ

درحال‌حاضر پیکسل 7 با قیمت 449 دلار به فروش می‌رسد و پیکسل 6a هم قیمتی برابر 299 دلار دارد، بنابراین گوگل باید قیمت گوشی آینده‌اش را میان این دستگاه‌ها اعلام کند. در کنار این محصول، احتمالاً گوگل در کنفرانس I/O 2023 از گوشی تاشوی پیکسل فولد هم رونمایی خواهد کرد. همچنین با سیستم‌عامل اندروید 14 و تبلت پیکسل هم روبه‌رو خواهیم شد.


Source link

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا