موبایل

جزئیات تازه‌ای از مشخصات و رنگ بندی گوگل پیکسل 7a منتشر شد

مشخصات و رنگ بندی گوگل پیکسل 7a فاش شد. جدیدترین گوشی میان‌رده گوگل قرار است به‌زودی طی مراسم I/O 2023 معرفی شود.

جزئیات جدیدی از مشخصات و رنگ بندی گوگل پیکسل 7a توسط یکی از منابع دنیای تکنولوژی جهان به‌نام “پاراس گوگلانی” منتشر شده است. گوگل در تاریخ 20 اردیبهشت‌ماه 1402 (10 مه 2023) در جریان کنفرانس اختصاصی خود موسوم‌به “I/O 2023” قرار است از این گوشی میان‌رده رونمایی کند. در ادامه با جزئیات و مشخصات این گوشی همراه ما باشید.

بیشتر بخوانید: قابلیت Magic Eraser گوشی‌های پیکسل برای اندروید و iOS عرضه شد

مشخصات و رنگ بندی گوگل پیکسل 7a منتشر شد

گوگل احتمالاً در کنفرانس I/O 2023 از جدیدترین گوشی میان‌رده‌اش، پیکسل 7a، رونمایی خواهد کرد. حالا یکی از منابع دنیای فناوری مدعی شده است که این گوشی هوشمند در 5 رنگ در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد.

مشخصات و رنگ بندی گوگل پیکسل 7a منتشر شد

این منبع به نام «پاراس گوگلانی» می‌گوید گوگل گوشی میان‌رده بعدی‌اش را در رنگ‌هایی با نام‌های زیر عرضه خواهد کرد:

  • Dinuguan Black
  • Crispy Kale
  • Mayo Cream
  • Tide Orang
  • Vibrant Ube

این منبع همچنین مدعی شده است که گوگل گوشی پیکسل 7a را با 256 گیگابایت حافظه داخلی روانه بازار می‌کند که نسبت به پیکسل 6a، افزایش 2 برابری را نشان می‌دهد.

بیشتر بخوانید ...   سامسونگ با عبور از اپل پرفروش‌ترین برند موبایل جهان شد؛ اوج‌گیری در عصر رکود!

جزئیات مشخصات احتمالی گوگل Pixel 7a

گوشی آینده گوگل احتمالاً به نمایشگر 6.1 اینچی OLED با رفرش ریت 90 هرتز و رزولوشن فول اچ‌دی پلاس مجهز می‌شود که در مرکز بخش بالایی‌اش یک حفره برای میزبانی دوربین سلفی 10.8 مگاپیکسلی قرار می‌گیرد.

این گوشی هوشمند که طراحی مشابه با سایر اعضای خانواده پیکسل 7 خواهد داشت، به تراشه تنسور G2 مجهز می‌شود و همچنین 8 گیگابایت رم خواهد داشت. روی پنل پشتی آن دوربین اصلی دوگانه قرار می‌گیرد که طبق شایعات، سنسور اصلی‌اش 64 مگاپیکسلی سونی IMX787 خواهد بود که توسط دوربین اولترا واید 12 مگاپیکسلی همراهی می‌شود.

این گوشی هوشمند که به‌طور پیش‌فرض اندروید 13 را اجرا خواهد کرد، به‌احتمال‌زیاد در کنفرانس گوگل I/O در تاریخ 20 اردیبهشت‌ماه (10 مه) معرفی خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درباره مشخصات و رنگ بندی گوگل پیکسل 7a چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.


Source link

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا