موبایل

تاریخ معرفی شیائومی 13 اولترا رسما توسط شیائومی اعلام شد

شیائومی ضمن انتشار یک بیانیه‌ مطبوعاتی تاریخ معرفی شیائومی 13 اولترا را اعلام کرد. پرچمدار جدید شیائومی طی ماه جاری رونمایی و به‌زودی روانه بازار خواهد شد.

شیائومی طی هفته اخیر رسماً عرضه گوشی پرچمدار جدید خود تحت عنوان Xiaomi 13 Ultra را مورد تایید قرار داد. حال طبق گزارش Android Authority، این شرکت ضمن انتشار بیانیه‌ای تاریخ معرفی شیائومی 13 اولترا را در روز 18 آوریل 2023 (29 فروردین 1402) ساعت 14:30 به‌وقت تهران اعلام کرده است.

بیشتر بخوانید: نخستین تصویر واقعی از پوکو F5 پرو منتشر شد

پوستر تاریخ معرفی شیائومی 13 اولترا

در پوستر جدیدی که شیائومی برای تاریخ رونمایی از شیائومی 13 اولترا منتشر کرده، تا حدی طراحی گوشی به معرض نمایش در آمده است. در این پوستر، جزیره‌ای دایره‌ای برای چهار دوربین پنل پشتی را مشاهده می‌کنیم. به‌نظر شیائومی 13 اولترا از پنل پشتی با پوشش چرم بهره خواهد برد.

بیشتر بخوانید ...   تاریخ رونمایی جهانی شیائومی 13 اولترا اعلام شد

تاریخ معرفی شیائومی 13 اولترا

طبق اعلام این برند چینی گوشی شیائومی 13 اولترا علاوه‌بر عرضه در چین، طی ماه‌های آتی برای بازارهای بین‌المللی نیز عرضه خواهد شد. شایعاتی خبر از تجهیز این دستگاه به پردازنده‌ اسنپدراگون 8 نسل 2 و چهار دوربین 50 مگاپیکسلی و نمایشگر 6.7 اینچ OLED با وضوح +QHD و باتری 4900 میلی‌آمپرساعتی با شارژ 90 وات می‌دهد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص ساخت تاریخ معرفی شیائومی 13 اولترا چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.


Source link

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا