موبایل

بازطراحی کامل کنترل سنتر در iOS 17

بازطراحی کامل کنترل سنتر یکی از اهداف اپل در معرفی iOS 17 بوده که طی سخنرانی WWDC 2023 در تاریخ 5 ژوئن (15 خرداد ماه) به طور کامل رونمایی می‌شود.

مطابق انتظارات اپل به‌نظر iOS 17 را طی نشست سخنرانی WWDC 2023 در تاریخ 5 ژوئن (15 خرداد ماه) معرفی خواهد کرد و طبق روال رایج، نخستین نسخه بتا آن در اواخر همان روز جهت آزمایش در دسترس توسعه‌دهندگان قرار خواهد گرفت.

طبق اعلام یکی از اعضای انجمن MacRumors که پیش از معرفی آیفون 14 پرو، اطلاعات دقیقی در خصوص قابلیت جزیره داینامیک این گوشی افشا کرده بود، به‌نظر در سیستم‌عامل iOS 17 شاهد بازطراحی کامل کنترل سنتر آیفون خواهد بود.

به ادعای انجمن MacRumors، این منبع ناشناس در ایمیلی اعلام کرده که در iOS 17 تمرکز اصلی اپل روی بهبود عملکرد و پایداری آیفون بوده که حاکی از آن بوده که اصلاح Control Center احتمالاً صرفاً یکی از برجسته‌ترین تغییرات این به‌روزرسانی نرم‌افزاری به حساب خواهد آمد.

بیشتر بخوانید: پایان پشتیبانی خدمات آنلاین اپل در دستگاه‌های قدیمی

بازطراحی کامل کنترل سنتر در آی‌او‌اس 17

بخش کنترل سنتر نخستین بار در iOS 7 دیده شد و درواقع امسال 10 ساله خواهد شد. طبق شایعات اخیر، اپل می‌تواند قابلیت شخصی‌سازی در این بخش را برای کاربران فراهم سازد و همچنین طراحی آن را پس از شش سال تغییرات کوچک، حالا به صورت اساسی‌تری تغییر دهد. بااین‌حال، هنوز جزئیات تغییرات نسخه جدید Control Center مشخص نیست.

بیشتر بخوانید ...   لیست قیمت گوشی سامسونگ امروز 30 اردیبهشت 1402 [اقتصادی، میان‌رده و پرچمدار]

بازطراحی کامل کنترل سنتر

گفتنی است در این گزارش هیچ جزئیات خاصی در خصوص تغییرات مدنظر اپل برای کنترل سنتر اعلام نشده است. از هنگام عرضه iOS 11 در سال 2017، این قسمت سیستم عامل کوپرتینویی‌ها تا میزان فراوانی بدون تغییر حفظ شده است. کاربران از طریق این منو امکان دسترسی راحت‌تری به مواردی همچون کنترل‌های Wi-Fi، بلوتوث، روشنایی نمایشگر و حجم صدا را دارند. در آیفون X و دستگاه‌های جدیدتر، صفحه Control Center با کشیدن انگشت از گوشه سمت راست بالای صفحه به پایین باز خواهد شد.

بازطراحی کامل کنترل سنتر

اپل طی رویداد WWDC 2023 افزون‌بر iOS 17، اقدام به رونمایی از جدیدترین سیستم‌عامل‌های iPadOS 17، tvOS 17 و WatchOS 10 و همچنین macOS 14 خواهد کرد. این احتمال هم دور از تصور نیست که در رویداد امسال با چند محصول سخت‌افزاری نیز مواجه شویم. نخستین هدست واقعیت ترکیبی اپل، تراشه 3 نانومتری M3 و نخستین محصولات مجهز به آن، یعنی مک‌بوک پرو و مک‌بوک ایر جدید احتمالاً همان محصولات سخت‌افزاری باشند که حضور آن‌ها در این رویداد دور از انتظار نخواهد بود.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص بازطراحی کامل کنترل سنتر در iOS 17 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.


Source link

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین بررسی کنید
نزدیک
دکمه بازگشت به بالا