لپ تاپ

معرفی لپ تاپ گیمینگ ایسوس سری FX5030VD

هنگام خرید لپ تاپ فاکتورها و ویژگی‌های خاص و منحصربه فرد یک لپ تاپ مناسب را مورد بررسی قرار دهید و سپس انتخاب کنید. بهترین لپ‌تاپ‌های گیمینگ را کدام کمپانی تولید می‌کند؟ کدام لپ‌تاپ‌ها برای بازی گرافیکی مناسب‌ترهستند؟ این سوال اشخاصی است که درصدد خرید لپ تاپ گیمینگ هستند. کمپانی ایسوس برخی از لپ تاپ‌های گیمینگ خود را با سری H و طراحی منحصر به فرد به بازار ارائه داده است. در اینجا قصد داریم ویژگی‌های این مدل از لپ تاپ ایسوس را مورد بررسی قرار دهیم.

لپ

 ویژگی‌های لپ تاپ گیمینگ ایسوس سری FX503VD

1. طراحی و کیفیت

این مدل از لپ تاپ‌های ایسوس با طراحی زیبا و منحصر به فرد ساخته شده‌اند. این مدل در طراحی خود از ترکیب نوک مدادی تیره و قرمز استفاده کرده است که جذابیت خاصی به آن بخشیده است. نور صفحه نمایش آن و استحکام قاب داخلی دور صفحه نمایش زیبایی این مدل لپ تاپ را تکمیل کرده است. طراحی لوگوی ایسوس در مرکز این لپ تاپ از دیگر طراحی‌های خاص آن است.

2. صفحه نمایش

لپ تاپ ایسوس مدل FX503VD با نمایشگر فول اچ دی و لایه ضد انعکاس و دو پنل مختلف TN و IPS در نوع خود بی‌نظیر است. از مزایای نمایشگر 15.6 اینچی این سری از لپ تاپ‌ها‌ی گیمینگ ایسوس این است که با حذف انعکاس نور باعث می‌‌شود، چشم کاربران کمتر اذیت شود. در کل باید بگوییم این مدل لپ تاپ از ایسوس صفحه نمایشی با تصاویر باکیفیت ارائه می‌دهد.

بیشتر بخوانید ...   نقد و بررسی اولترابوک هواوی میت بوک ۱۴

لپ‌تاپ گیمینگ ایسوس سری FX503VD

3. باتری

انتخاب یک باتری قوی برای یک لپ تاپ قدرتمند از جمله مواردی است که در هنگام خرید لپ تاپ باید به آن توجه نمود. لپ تاپ‌ها‌ی گیمینگ ایسوس توان پردازش بالایی دارند و به راحتی می‌توانند انرژی ذخیره شده در باتری دستگاه را در یک چشم به هم زدن مصرف کنند. باتری چهار سلولی این مدل با ظرفیت 64 وات در ساعت شرایط خوبی را برای استفاده از لپ تاپ رقم می‌زند. در یک مقاله کامل به موضوع نگهداری از باتری لپ تاپ پرداخته ایم.

4. پردازنده

این مدل از لپ تاپ گیمینگ پردازنده خوبی دارند و برای افرادی قابل استفاده هستند که به دنبال بازی‌های کامپیوتری قدرتمند باشند. دراین سری از لپ‌تاپ‌ها پردازنده‌ قدرتمند نسل هفتمی Core i7-7700HQ را بکار گرفته شده است. همچنین دارای حافظه ذخیره سازی یک ترابایت HDD، حافظه ویدیویی 4 گیگابایتی و حفظه رم 8 گیگابایت است.

لپ تاپ ایسوس

5. کیبورد لپ تاپ

تمامی آن چیزی که برای تایپ کردن سریع و راحت به آن نیاز دارید را کمپانی ایسوس در کیبورد این محصول گنجانده است. دکمه‌ها در این صفحه کلید از یکدیگر فاصله دارند و به هم پیوسته نیستند. ارتفاع جابه جایی هر کلید 1.8 میلی متر است و موقع بازی کردن کارایی نسبتاً مناسبی دارد.


Source link

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا