لپ تاپ

عرضه سرفیس مایکروسافت 15 اینچی به بازار

اگر جز طرفداران محصولات مایکروسافت باشید، حتما می‌دانید بزرگترین صفحه لپ تاپ‌ها متعلق به گروه سرفیس مک است و اگر تمایل دارید لپ تاپ شما صفحه نمایشی بیشتر از ۱۳.۵ اینچ داشته باشد باید به سراغ سرفیس مک ۲ بروید. اما در جدیدترین اخباری که از winfuture منتشر شده است، Microsoft قصد دارد در آینده‌ای نزدیک اقدام به معرفی محصول جدید خود با نام سرفیس مایکروسافت لپ تاپ ۳ با صفحه نمایش ۱۵ اینچی کند. شما نیز اگر خرید یا قصد تعویض لپ تاپ خود را دارید و ترجیح می‌دهید از محصولات این شرکت استفاده کنید، همراه ما باشید تا شما را با جدیدترین امکانات لپ تاپ سرفیس آشنا کنیم.

سرفیس مایکروسافت ۱۵ اینچی

بدون شک یکی از بزرگترین ویژگی‌های سرفیس مایکروسافت سری سه، صفحه نمایش آن است. این شرکت قصد دارد تا سری جدید سرفیس را با صفحه ۱۵ اینچ و مقیاس ۳.۲ روانه بازار کند. وضوح سری جدید لپ تاپ ۳ سرفیس به مراتب بیشتر از محصولات قبل با صفحه ۱۳ و ۱۴ است. همچنین برخلاف محصولات دیگر شرکت‌ها مانند XPS 15 و مک بوک پرو ۱۵ نیازی به کارت گرافیک جدا و اختصاصی ندارد.

عرضه سرفیس مایکروسافت 15 اینچی به بازار

سرفیس لپ تاپ ۳ با پردازنده AMD

یکی دیگر از خبرهای جالب وین فیوچر درباره سری جدید سرفیس مایکروسافت، امکان استفاده این سری از پردازنده AMD است. اگرچه تمامی محصولات این شرکت با صفحه ۱۳.۳ همچنان از core اینتل استفاده می‌کنند اما سری ۱۵ اینچی لپ تاپ ۳ با پردازنده‌ای جدید به بازار عرضه می‌شود.

بیشتر بخوانید ...   نقد و بررسی لپ تاپ گیمینگ ام اس آی استلث ۱۵ نسل سیزدهم

مجهز شدن به USB_C

اگر چه صحت این خبر همچنان تایید نشده است اما انتظار می‌رود، سرفیس مایکروسافت ۳ مجهز به USB  مدل C باشد. استفاده از این نوع USB از بزرگترین خواسته‌های طرفداران محصولات مایکروسافت است. در سری قبلی سرفیس لپ تاپ ۲ این سیستم تنها به پورت با تایپ A مجهز بود. طبق پیش بینی‌های انجام شده مایکروسافت قصد دارد سرفیس پرو ۷ را با پورت تایپ C ارائه دهد و ما امیدواریم این اتفاق برای لپ تاپ ۳ سرفیس نیز رخ دهد.

حاشیه‌هایی کوچک‌تر

از دیگر تغییراتی که انتظار داریم در سرفیس مایکروسافت ۳ دیده شود، کوچک شدن حاشیه‌های لپ تاپ است. سرفیس لپ تاپ ۲ به دلیل اینکه از آلومینیوم در ساخت آن استفاده شده بود بسیار سخت در دست قرار می‌گیرد. اما امیدواریم مایکروسافت با کوچک کرد حاشیه‌های لپ تاپ این مشکل را برطرف کند.

قیمت و تاریخ انتشار

مایکروسافت یک رویداد سخت افزاری را در ۲ اکتبر ۲۰۱۹ مصادف با ۱۰ مهرماه ۱۳۹۸ برنامه ریزی کرده است و قرار است از سری جدید سرفیس مایکروسافت ۳ در آن تاریخ رونمایی کند. سال گذشته سرفیس لپ تاپ ۲ با قیمتی ۱۰۰۰ دلار به بازار ارائه شد اما با طی گذشت زمان کاهش قیمت داشت و به ۹۰۰ دلار نیز رسید. انتظار می‌رود سرفیس لپ تاپ ۳ نیز با داشتن امکاناتی بهتر و قدرتمندتر با همین قیمت در بازار ارائه شود.


Source link

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا