بازی و سرگرمی
گیمولوژی | رسانه تحلیلی بازی سازی | بازاریابی در صنعت بازی های رایانه ای قسمت دوم
در ادامه قسمت قبل دوره “بازاریابی در صنعت بازی های رایانه ای”، امیرحسین فصیحی، نکات بسیار جالبی را در رابطه با ساخت و نشر بازی مطرح می کند. مباحثی همچون قیمت گذاری روی بازی ها، بسته های عناوین Free to Play، اسم گذاری و طراحی UX و UI از سر فصل های مهم این قسمت هستند. همچنین فصیحی به صورت جامع در مورد نحوه خرج کردن مخاطبان در بازی و مباحث ریتنشن صحبت می کند. پس از عرضه، مسلما شما نیاز به ردیابی نحوه خرج و بازی کردن مخاطبان دارید که در این ویدئو روش های هوشمندی برای این کار معرفی می شود.