بازی و سرگرمی
گیمولوژی | رسانه تحلیلی بازی سازی | بازاریابی در صنعت بازی های رایانه ای قسمت سوم
در این قسمت امیرحسین فصیحی بیشتر در مورد تبلیغات هوشمند در بازی های موبایل صحبت می کند. به طور مثال در رابطه با Cohort Analysis برای سنجش مخاطبان و اعمال تغییرات هوشمند در بازی ها به طور مفصل صحبت می شود. فصیحی در مورد Funnel Analysis و دنبال کردن ریزترین رفتارهای مخاطبین و سنجس ریزش کاربران نیز نکات خوبی را ارائه داده و بحث بسیار گسترده ای را در مورد ساخت تریلر و به خصوص آنالیزهای موثر YouTube باز می کند. اشتراک گذاری، تبلیغات و تولید محتوا، Inbound Marketing و User Acquisition Cost در بازی ها و استراتژی در اطلاع رسانی های شبکه های اجتماعی از نکات بسیار مهم این قسمت هستند.