بازی و سرگرمی

کارگردان تازه منصوب شده برای فرنچایز BioShock معرفی گردید

راد فرگوسن (Rod Fergusson) که به تازگی اعلام کرده بود پس از پنج سال از شرکت Blizzard Entertainment جدا شده است، امروز به عنوان هدایت‌کننده و کارگردان جدید فرنچایز BioShock به تیم Cloud Chamber، استودیوی تابعه 2K ملحق شد.

فرگوسن در مصاحبه‌ای که به‌تازگی انجام داد، بیان کرد:

آیا می‌توانم خبری را با شما در میان بگذارم؟ همان‌طور که برخی از شما پیش‌بینی کرده‌اید، من به عنوان رئیس جدید فرنچایز BioShock به 2K برمی‌گردم تا به رهبری این مجموعه که برایم بسیار اهمیت دارد، بپردازم. من مسئولیت مدیریت استودیوی Cloud Chamber و نظارت بر توسعه بازی جدید BioShock، همچنین گسترش این فرنچایز، از جمله پروژه فیلمی که در حال حاضر توسط نتفلیکس در حال ساخته شدن است، بر عهده خواهم داشت.

فرگوسن همچنین تأیید کرد که به دنبال گزارشی از جیسون شرایر (Jason Schreier)، خبرنگار بلومبرگ، مبنی بر اینکه این استودیو در حال اخراج تعدادی نامشخص از کارمندان خود است، Cloud Chamber در حال «تجدید ساختار» می‌باشد.

در حالی‌که من برای آغاز کار در هفته‌های آتی بسیار هیجان‌زده هستم، اما می‌دانم که فرآیند تجدید ساختار، دوران سختی را برای تیم به همراه دارد. از تمامی زحماتی که تا به امروز کشیده شده، به شدت سپاسگزارم و متعهد هستم که بازی BioShock را بسازیم که هم برای خودمان قابل افتخار باشد و هم مورد علاقه بازیکنان قرار گیرد.

شرکت 2K در دسامبر ۲۰۱۹ از راه‌اندازی استودیوی Cloud Chamber و برنامه‌ریزی برای ساخت یک بازی جدید از مجموعه BioShock خبر داد. قبلاً در ماه گذشته، بلومبرگ گزارش داده بود که به علت ارزیابی ناکام اخیر از سوی ناشر، مدیریت Cloud Chamber در حال تغییر است و یک نسخه ریمیک و معرفی‌نشده از BioShock نیز در اوایل سال جاری توسط 2K لغو گردیده بود.

بازگشت فرگوسن به BioShock از آن جهت حائز اهمیت است که او در سال ۲۰۱۲ از سوی 2K به خدمت گرفته شد تا روند تولید بازی BioShock Infinite را که در آن زمان با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می‌کرد، احیا کند. در گزارشی که وب‌سایت Polygon در سال ۲۰۱۴ منتشر کرد، به این نکته اشاره شده بود که بسیاری از کارمندان معتقد بودند اگر هدایت فرگوسن نبود، این بازی شاید هرگز به مرحله عرضه نمی‌رسید.

مقالات مرتبط

دکمه بازگشت به بالا