بازی و سرگرمی

گیمولوژی | رسانه تحلیلی بازی سازی | کارگاه کار تیمی – قسمت چهارم (پایانی)

در آخرین قسمت از کارگاه کار تیمی، امیرحسین فصیحی روی موضوعات اخلاقی همچون عدالت، دروغ گویی و مهر تمرکز می‌کند و با اشارات جالب به تاریخ و فرهنگ ایران به طرح این مباحث می‌پردازد. او همچنین در مورد معنی عدالت و ریشه آن در فرهنگ ایران و اسلام نکات تامل برانگیزی را مطرح می‌کند.
در ادامه او به برخی از برند‌های موفق همچون Nike و دلیل موفقیت آنها می‌پردازد و مراحل ترقی این نمونه‌های موفق را بررسی می‌کند. پس از آن به سه گام شناخت می‌رسیم که به صورت گسترده در مورد خودشناسی، شناخت خواست و فراموشی خود و تمرکز روی هدف بحث می‌شود. طبق روال گذشته، در این قسمت هم به کتاب‌های تاثیرگذاری، در رابطه با بحث رهبری اشاره می‌شود و کتاب‌هایی در حوزه ادبیات و تاریخ ایران نیز در باب مسائل اخلاقی به مخاطبان معرفی می‌گردد.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بازی و سرگرمی

گیمولوژی | رسانه تحلیلی بازی سازی | کارگاه کار تیمی – قسمت چهارم (پایانی)

در آخرین قسمت از کارگاه کار تیمی، امیرحسین فصیحی روی موضوعات اخلاقی همچون عدالت، دروغ گویی و مهر تمرکز می‌کند و با اشارات جالب به تاریخ و فرهنگ ایران به طرح این مباحث می‌پردازد. او همچنین در مورد معنی عدالت و ریشه آن در فرهنگ ایران و اسلام نکات تامل برانگیزی را مطرح می‌کند.
در ادامه او به برخی از برند‌های موفق همچون Nike و دلیل موفقیت آنها می‌پردازد و مراحل ترقی این نمونه‌های موفق را بررسی می‌کند. پس از آن به سه گام شناخت می‌رسیم که به صورت گسترده در مورد خودشناسی، شناخت خواست و فراموشی خود و تمرکز روی هدف بحث می‌شود. طبق روال گذشته، در این قسمت هم به کتاب‌های تاثیرگذاری، در رابطه با بحث رهبری اشاره می‌شود و کتاب‌هایی در حوزه ادبیات و تاریخ ایران نیز در باب مسائل اخلاقی به مخاطبان معرفی می‌گردد.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بازی و سرگرمی

گیمولوژی | رسانه تحلیلی بازی سازی | کارگاه کار تیمی – قسمت سوم

در سومین قسمت از کارگاه کار تیمی، امیرحسین فصیحی در مورد برنامه‌ریزی و زمان تحویل وظایف یک پروژه صحبت می‌کند. او در مورد مشکلات سیستم Hierarchy و Flat در سیستم‌های کاری ایران و جهان مثال‌های جالبی می‌زند و در ادامه به بحث انتظارات منطقی و غیرمنطقی یک مدیر در تیم می‌پردازد.
بخش مهمی از این قسمت در مورد احترام متقابل مدیر و اعضای تیم به یکدیگر است که از مفهوم اصلی احترام شروع شده و به مشکلات شخصی بین افراد می‌پردازد. موضوع فرهنگ‌سازی در یک تیم، بحث بسیار مهمی در بازی سازی ایران است که کمتر به آن پرداخته‌ شده‌ و در این قسمت از کارگاه به تفصیل در رابطه با آن صحبت می‌شود. در آخر فصیحی با مثال‌هایی از ایران قدیم و اشعار فردوسی به زیبایی بحث احترام و کار تیمی را در فرهنگ ایرانی بررسی می‌کند که بسیار الهام بخش و تامل‌برانگیز است.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بازی و سرگرمی

گیمولوژی | رسانه تحلیلی بازی سازی | کارگاه کار تیمی – قسمت سوم

در سومین قسمت از کارگاه کار تیمی، امیرحسین فصیحی در مورد برنامه‌ریزی و زمان تحویل وظایف یک پروژه صحبت می‌کند. او در مورد مشکلات سیستم Hierarchy و Flat در سیستم‌های کاری ایران و جهان مثال‌های جالبی می‌زند و در ادامه به بحث انتظارات منطقی و غیرمنطقی یک مدیر در تیم می‌پردازد.
بخش مهمی از این قسمت در مورد احترام متقابل مدیر و اعضای تیم به یکدیگر است که از مفهوم اصلی احترام شروع شده و به مشکلات شخصی بین افراد می‌پردازد. موضوع فرهنگ‌سازی در یک تیم، بحث بسیار مهمی در بازی سازی ایران است که کمتر به آن پرداخته‌ شده‌ و در این قسمت از کارگاه به تفصیل در رابطه با آن صحبت می‌شود. در آخر فصیحی با مثال‌هایی از ایران قدیم و اشعار فردوسی به زیبایی بحث احترام و کار تیمی را در فرهنگ ایرانی بررسی می‌کند که بسیار الهام بخش و تامل‌برانگیز است.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بازی و سرگرمی

گیمولوژی | رسانه تحلیلی بازی سازی | کارگاه کار تیمی – قسمت دوم

در دومین قسمت از کارگاه “کار تیمی”، امیرحسین فصیحی در مورد نحوه چینش تیم و جایگاه افراد صحبت می‌کند. اینیاگرام و یا دسته‌بندی شخصیت افراد مورد بررسی قرار می‌‎گیرد و این موضوع مطرح می‌شود که شخص ممکن است طی شرایط خاص، شخصیت خود را تغییر دهد. چه چیزی موجب پایداری تیم می‌شود و اختلاف دیدگاه از کجا به وجود آمده و چطور می توان آن را برطرف کرد؟ نقش رهبر در تیم چیست و چه وظایفی دارد؟ سوال هایی از این قبیل در این کارگاه مطرح می شود که جواب آنها بسیار کاربردی و آموزنده است. بحث اندازه ایده آل تیم یکی از نکات مهم این قسمت است و در پایان فصیحی در مورد کار تیمی در ایران صحبت می‌کند. آیا ما ایرانیان در انجام کار تیمی موفق هستیم؟ مشکل کار تیمی در ایران چیست و چطور حل می شود؟

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بازی و سرگرمی

گیمولوژی | رسانه تحلیلی بازی سازی | کارگاه کار تیمی – قسمت دوم

در دومین قسمت از کارگاه “کار تیمی”، امیرحسین فصیحی در مورد نحوه چینش تیم و جایگاه افراد صحبت می‌کند. اینیاگرام و یا دسته‌بندی شخصیت افراد مورد بررسی قرار می‌‎گیرد و این موضوع مطرح می‌شود که شخص ممکن است طی شرایط خاص، شخصیت خود را تغییر دهد. چه چیزی موجب پایداری تیم می‌شود و اختلاف دیدگاه از کجا به وجود آمده و چطور می توان آن را برطرف کرد؟ نقش رهبر در تیم چیست و چه وظایفی دارد؟ سوال هایی از این قبیل در این کارگاه مطرح می شود که جواب آنها بسیار کاربردی و آموزنده است. بحث اندازه ایده آل تیم یکی از نکات مهم این قسمت است و در پایان فصیحی در مورد کار تیمی در ایران صحبت می‌کند. آیا ما ایرانیان در انجام کار تیمی موفق هستیم؟ مشکل کار تیمی در ایران چیست و چطور حل می شود؟

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بازی و سرگرمی

گیمولوژی | رسانه تحلیلی بازی سازی | کارگاه کار تیمی – قسمت اول

در اولین قسمت از کارگاه “ کار تیمی” امیر حسین فصیحی نکات بسیار جالبی را در رابطه با همکاری و ارتباط بین اعضا یک گروه بازی سازی مطرح می‌کند. سوالی که در ابتدا مطرح می‌شود ماهیت کار تیمی است. چه نکات مثبتی در کار گروهی وجود دارد؟ چرا فرد باید عضو یک گروه شود و چرا نباید تنها کار کند؟ بحث سینرجی (Synergy) و یا همان هم‌افزایی چیست؟ چه موارد منجر به یک سینرجی خوب می‌شوند؟ فصیحی در مورد بحث های تخصصی همچون Sociometry و Social Intelligence Hypothesis نکات ارزشمندی را مطرح می‌کند و در آخر در مورد اختلاف نظر و عدم هماهنگی اعضای تیم صحبت‌های مفیدی انجام می شود. در این کارگاه کتاب‌های ارزشمندی هم معرفی می‌شود که با تماشای کامل قسمت اول، می‌توانید با این آثار بیشتر آشنا شوید.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بازی و سرگرمی

گیمولوژی | رسانه تحلیلی بازی سازی | کارگاه کار تیمی – قسمت اول

در اولین قسمت از کارگاه “ کار تیمی” امیر حسین فصیحی نکات بسیار جالبی را در رابطه با همکاری و ارتباط بین اعضا یک گروه بازی سازی مطرح می‌کند. سوالی که در ابتدا مطرح می‌شود ماهیت کار تیمی است. چه نکات مثبتی در کار گروهی وجود دارد؟ چرا فرد باید عضو یک گروه شود و چرا نباید تنها کار کند؟ بحث سینرجی (Synergy) و یا همان هم‌افزایی چیست؟ چه موارد منجر به یک سینرجی خوب می‌شوند؟ فصیحی در مورد بحث های تخصصی همچون Sociometry و Social Intelligence Hypothesis نکات ارزشمندی را مطرح می‌کند و در آخر در مورد اختلاف نظر و عدم هماهنگی اعضای تیم صحبت‌های مفیدی انجام می شود. در این کارگاه کتاب‌های ارزشمندی هم معرفی می‌شود که با تماشای کامل قسمت اول، می‌توانید با این آثار بیشتر آشنا شوید.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا