بازی و سرگرمی

گیمولوژی | رسانه تحلیلی بازی سازی | نکاتی در رابطه با مصاحبه های بین المللی گیمولوژی

به دلیل سوالات مکرر کاربران گرامی در رابطه با مصاحبه های منتشر شده در سرویس بین الملل گیمولوژی، توضیح مختصری در این رابطه خدمت عزیزان ارائه می شود:

این مصاحبه ها توسط افراد شاخص و بر اساس مراودات حرفه ای و رسانه ای (و بعضا در هماهنگی با مدیر برنامه های فرد مورد نظر یا کمپانی متبوعه) هماهنگ و اجرایی می شوند، لذا امکان برقراری اتصال از طریق گیمولوژی برای علاقه مندانی خارج از چارچوب تحریریه متاسفانه مقدور نیست.

برای جبران این خلأ تصمیم داریم تا ازین پس، پیش از هر مصاحبه سوالات مختلف کاربران را طی یک فراخوان در شبکه های اجتماعی دریافت و مهم ترین و پرتکرارترین آن ها را در مصاحبه با فرد مورد نظر مطرح کنیم.

با توجه به حجم زیاد گفتگوهای مطرح شده در این مصاحبه ها (که اغلب به صورت صوتی تهیه می شوند) روند تبدیل به نوشتار و ترجمه ی آن ها بسیار زمان بر و فرسایشی بوده و با توجه به اخبار داغ و به روز بودن محتوای هر مصاحبه، تاخیر در انتشار آن ها موجب از دست رفتن حرارت مباحث شده و در نتیجه کاهش سرعت عملکرد در این زمینه سبب کاهش میزان مصاحبه ها می شود. بنا به جمع بندی تحریریه گیمولوژی این اتفاق به ضرر بازی سازان و مخاطبان گیمولوژی در زمینه دریافت و استفاده از این اطلاعات بوده، فلذا تصمیم گرفتیم تا با هدف سرعت و تولید هرچه بیشتر محتوای ارزشمند در این حوزه، روند تبدیل مصاحبه های صوتی به نوشتار را متوقف و تمرکز سرویس بین الملل گیمولوژی را روی مصاحبه با افراد بیشتر، در حوزه های متنوع تر معطوف کنیم.

در عین حال همان طور که از روز اول، محتوای علمی این رسانه با کمک کاربران حرفه ای و دغدغه مند تهیه و به نام خود آن ها در گیمولوژی منتشر می شد و تا امروز نیز این روند به شکل ساختار ثابت در انتشار اخبار و مقالات تخصصی مربوط به حوزه بازی سازی وجود دارد، اگر هر کدام از کاربران گیمولوژی به هر دلیلی تصمیم به ترجمه یا نوشتن این مصاحبه ها برای استفاده ی شخصی و یا تیم های داخلی خود گرفتند، با ارسال متن مربوطه برای ما می توانند نسخه نوشتاری آن ها را با نام خود در اختیار دیگر اعضای جامعه ی بازی سازی کشور قرار دهند.

گیمولوژی بعد از حدود سه سال همچنان به عنوان تنها رسانه ی تخصصی و مستقل حوزه ی بازی سازی کشور مفتخر است که بدون هیچ گونه رویکرد تجاری (و استفاده ابزاری از بستر رسانه برای تبلیغات) و صرفا به منظور پیشرفت و توسعه قشر نوپای صنعت بازی سازی کشور سهم کوچکی در پیشرفت اعضای این خانواده و اعتلای نام ایران و ایرانی داشته باشد.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا