بازی و سرگرمی

گیمولوژی | رسانه تحلیلی بازی سازی | بازاریابی در صنعت بازی های رایانه ای قسمت اول

بازی های تلفن های همراه، امروزه پر درآمدترین و سودآورترین گونه از بازی ها هستند. ساخت این بازی ها آسان تر و کم هزینه تر از عناوین بزرگ کنسولی یا PC هستند و نسبتا میزان ریسک کمتری برای ساخت یک بازی موبایلی لازم است. اما از طرفی تعدد زیاد عناوین مختلف ممکن است باعث شود که بازی شما حتی دیده نشود و یا سوددهی لازم را نداشته باشد. به همین دلیل بزرگترین چالش در این حوزه بحث مارکتینگ و ساخت یک بازی تجاری و پردرآمد است.
در همین راستا امیرحسین فصیحی (مدیر عامل شرکت فن افزار که خالق بازی های موفق بین المللی همچون Shadow Blade و Epic of Kings است) اخیرا دوره هایی تخصصی در باب بازاریابی بین المللی در حوزه بازی های موبایل برگزار کرده است که این دوره ها به صورت اختصاصی توسط گیمولوژی تولید و منتشر می شود. اگر به تولید بازی برای موبایل علاقه مندید با گیمولوژی همراه باشید تا قسمت های جدید این کلاس های کاربردی را از دست ندهید.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا