کارگردان Judas از آزادی عمل داده شده به تیمش در عدم به کارگیری عناصر زندهخدمات ابراز رضایت میکند
استودیو Ghost Story تحت مدیریت کن لوین بهوضوح اعلام کرده است که بازی Judas بدون نیاز به سیستمهای درآمدزایی مبتنی بر خدمات آنلاین، خریدهای درونبرنامهای یا وابستگی به اتصال دائمی اینترنت طراحی شده است.
کن لوین (Ken Levine)، خالق سری بازیهای BioShock، در مصاحبهای تازه با پادکست Kit and Krysta تأکید کرد که فرآیند طراحی بازی Judas کاملاً تحت تأثیر اصول آنلاین یا مدلهای کسب درآمد خدماتی نبوده است.
به گفتهی لوین، عناوینی که بدون تکیه بر عناصر آنلاین یا سیستمهای لایو سرویس، تجربهای جامع و غنی به بازیکنان ارائه میدهند، همواره مورد توجه و علاقه گیمرها قرار میگیرند. او در این زمینه به موفقیتهای Baldur’s Gate 3، Kingdom Come: Deliverance 2 و Clair Obscur: Expedition 33 اشاره کرد.
تیم Ghost Story Games از آزادی عملی کامل در ساخت Judas برخوردار بوده و لوین بیان کرده که این آزادی به آنها اجازه داده است تا تمرکز خود را بهتنهایی بر کیفیت نهایی بازی معطوف کنند، نه بر روی طراحی مکانیزمهای درآمدزایی از محتوا.
بازی Judas، اولین اثر کن لوین پس از BioShock Infinite به شمار میرود؛ پروژهای که هنوز برای آن تاریخی مشخص برای انتشار اعلام نشده است. به گفتهی وی، این عنوان بهطور کامل از تجربیات پیشین الهام گرفته و هیچگونه وابستگی به سیستمهای درآمدزایی مبتنی بر خدمات نخواهد داشت.