بازی و سرگرمی

کارگردان: بازی Judas تمرکز خود را بر داستانی سنتی قرار خواهد داد

کن لوین، سازنده سری بازی‌های Bioshock، به تازگی برخی از ویژگی‌های پروژه جدید خود به نام Judas را معرفی کرده و تأکید کرده که مشابه با بازی‌های تک‌نفره کلاسیک، با یک بار پرداخت، بازیکنان به تمام محتوای آن دسترسی دارند.

یازده سال از زمان انتشار BioShock Infinite می‌گذرد و با توجه به گیم‌پلی‌هایی که تا کنون منتشر شده‌اند، به نظر می‌رسد Judas در دنیای پیچیده و موازی خود، با مکانیسم‌های تیراندازی و قدرت‌های خاص، وعده یک دنباله معنوی جدید برای بازی‌های BioShock را به علاقه‌مندان می‌دهد. لوین به تازگی تأیید کرده که این اثر جدید به طور خاص حس و حال بازی‌های سنتی را خواهد داشت، زیرا برخلاف روندهای کنونی، هیچ تمرکزی بر روی عناصر لایو سرویس یا محتواهای آنلاین ندارد. این عنوان به روایت داستان و غوطه‌ور کردن بازیکن در دنیای آن اختصاص دارد.

او در گفتگویی با وب‌سایت Nightdive اظهار داشت:

من در دنیای بازی‌های تک‌نفره بزرگ شدم. در زمانه‌ای رشد کردم که برخی مدل‌های درآمدزایی وجود نداشتند. نمی‌خواهم بگویم این مدل‌ها خوب یا بد هستند؛ این بحث من نیست. من فقط می‌دانم که چه نوع بازی‌هایی را می‌خواهم بسازم و به همین دلیل از گذشته هیچ عنوانی تولید نکردیم… Judas بازی‌ای است با روحیه‌ای بسیار کلاسیک.

شما این بازی را خریداری می‌کنید و به تمام ویژگی‌های آن دسترسی دارید. هیچ محتوای آنلاینی در میان نیست. هیچ خدمات زنده‌ای وجود ندارد، زیرا تمام تمرکز ما بر روی روایت و انتقال بازیکن به یک دنیای جدید است.

ما بسیار خوش‌شانس هستیم. این صحبت به معنای نقد دیگر توسعه‌دهندگان نیست، زیرا می‌دانید که ساخت بازی‌ها هزینه‌بر است. ما خوش‌شانسیم که در شرکتی کار می‌کنیم که اعتماد کافی به ما دارد و می‌گوید: «بسیار خوب، شما مدت زیادی است روی این پروژه کار می‌کنید، هزینه آن منطقی است و ما نمی‌خواهیم شما را تحت فشار قرار دهیم.»

تا به امروز، تاریخ دقیقی برای انتشار بازی Judas اعلام نشده است.

مقالات مرتبط

دکمه بازگشت به بالا