بازی و سرگرمی

برترین بازی‌های ویدئویی که در سال 2017 معرفی شدند

سال ۲۰۱۷ را می‌توان نقطه عطفی در بازی‌های ویدئویی به شمار آورد چون در سالی که گذشت شاهد معرفی بهترین و برترین بازی‌های ویدئویی بودیم، گیم‌هایی جذاب که هم نظر منتقدان را به خود جلب کردند و هم در فروش موفق بوده‌اند. اما برترین بازی‌های ویدئویی که در سال گذشته معرفی شدند کدامند؟ مجله فوربس در یک تحلیل کامل بیست بازی برتر سال را معرفی کرده و در سه دسته طلایی، نقره‌ای و برنزی دسته بندی کرده است که در این مقاله اختصاصی از مجله قرمز با این بازی‌های زیبا و جذاب آشنا می‌شوید.

برترین بازی‌های ویدئویی سال ۲۰۱۷: برندگان مدال برنز

این بازی‌ها رتبه سوم برترین‌های ویدئویی سال ۲۰۱۷ را به خود اختصاص داده‌اند و نیمی از بیست بازی برتر در این دسته جای می‌گیرند، بازی‌هایی عالی که هرچند در رتبه‌های اول و دوم قرار نگرفته‌اند اما ارزش امتحان کردن را دارند.

Prey: این بازی محصول شرکت Arkane است که هرچند بی‌نقص نیست اما سعی دارد روح بازی‌های تک نفره کامپیوتری را زنده نگه دارد و در این امر موفق عمل کرده است. این گیم یک بازی علمی تخیلی در ژانر وحشت است که فضایی معمایی و جستجوگرانه دارد.

Injustice 2 : این بازی محصول شرکت NetherRelm Studios است که موفقیت آن بسیار غافلگیر کننده بود. این بازی کی داستان عالی دارد که تک نفره است که حالت چندنفره هم دارد اما جذابیت آن از بیشتر بازی‌های چندنفره  بیشتر است. این گیم را می‌توان بهترین گیم از سری بازی‌های مبارزه‌ای از نسل خود عنوان کرد.

Resident Evil 7: Biohazard: این بازی ادامه جدیدی از سری بازی‌های Resident Evil از شرکت CapCom است که حالت سوم شخص را کنار گذاشته است و از ریشه‌های داستانی خود دور شده است اما با استفاده از تکنولوژی واقعیت مجازی جزو ترسناک‌ترین بازی‌های سال به شمار می‌رود.

برترین بازی‌های ویدئویی

PUBG : بازی PlayerUnknown’s Battleground محصول شرکت BlueHole است که در اوایل سال ۲۰۱۷ معرفی شد اما و تا پایان سال بیش از بیست میلیون نسخه از آن به فروش رسید اما با در نظر گرفتن کپی‌های غیرمجاز می‌توان حدس زد بیش از صد میلیون نفر این بازی را انجام داده‌اند که در نوع خود یک رکورد محسوب می‌شود.

Mario Rabbids: سری جدید بازی‌های ماریو با نام Marrio + Rabbids Battle Kingdom محصول کمپانی Ubisoft یکی از بهترین غافلگیری‌های سال ۲۰۱۷ بود که طرفداران این بازی نوستالژیک و جذاب را بسیار هیجان زده کرد و در لیست برترین بازی‌های ویدئویی سال هم قرار گرفت.

Uncharted: The Lost Legacy: سری چهارم بازی‌های Uncharted محصول شرکت Naughty Dog دو نقش اصلی مونث دارد و همین مساله به تنهایی می‌تواند این گیم را در لیست بهترین‌های سال قرار دهد. اما از نظر تکنیکی و کیفیت بازی و سرگرمی هم این گیم جزو بهترین بازی‌های ماجرایی سال است.

Sonic Mania: بازگشت دوباره شرکت سگا به دنیای بازی با معرفی بازی Sonic Mania بسیار شگفت انگیز و یادآور روزهای باشکوه گذشته بود. این بازی یک بازی اعتیاد آور و جذاب است و اگر آن را با کنسول نینتندو بازی کنید جذابیت آن چندین برابر خواهد شد.

South Park: The Fractured But Whole: این بازی محصول شرکت Ubisoft ادامه قسمت قبلی آن با عنوان The Stick of Truth شاید به اندازه آن جذاب و اورجینال نباشد اما شوخ طبعی و دوست داشتنی بودن سریال هنوز در آن هست و سیستم مبارزه و کیفیت بالاتری نسبت به قسمت قبلی دارد.

Hellblade Senua’s Sacrifice: این بازی محصول شرکت Ninja Theory است که در ساخت بازی‌های روانشناسانه و تاریک سابقه‌ای طولانی دارد. طراحی صدای این بازی جزو نقاط قوت آن است که در کنار ویژگی‌های دیگر دنیایی شگفت انگیز به وجود آورده و بهترین انتخاب برای علاقمندان به بازی‌های اکتشافی و تجربه‌ای است.

برترین بازی‌های ویدئویی

Call of Duty: WWII: کمپانی SledgeHammer برای اولین بار به جای بازی‌های مدرن و فانتزی و آینده گرایانه به سراغ بازی‌های تاریخی رفته است و نسخه جنگ جهانی دوم این بازی را معرفی کرده است که جزو پرفروش‌ترین بازی‌های سال ۲۰۱۷ بوده است هرچند انتقاداتی را در پی داشته است.

برترین بازی‌های ویدئویی سال ۲۰۱۷: برندگان مدال نقره

بازی‌هایی که در ادامه مشاهده می‌کنید رتبه دوم را در میان بهترین بازی‌های سال به دست آورد‌ه‌اند یعنی بازی‌هایی که در ردیف چهار بازی برتر قرار نمی‌گیرند اما اگر عاشق گیم‌های خاص و جذاب هستید بهتر است این لیست را هم امتحان کنید.

Nioh: یک بازی دیگر از شرکت Ninja Team که شباهت زیادی با بازی Dark Souls دارد. این بازی تجربه‌ای بسیار راضی کننده را به کاربران داده است و جزو محبوب‌ترین بازی‌های سال هم دسته بندی می‌شود.

برترین بازی‌های ویدئویی

Hollow Knight: این بازی محصول تیم Cherry  است که جزو بازی‌های جذاب و چالشی سال بوده است و هیچ یک از علاقمندان به بازی‌های ویدئویی نباید از این بازی بگذرند. این بازی در سبک Metroid است که پر از تجربیات مبارزه و اکتشاف است و با گرافیک قوی خود به یک بازی خاص و استثنایی تبدیل شده است.

Nier Automata: این بازی محصول شرکت Platinum Games است که جزو خاص‌ترین گیم‌های سال است. این بازی حاوی پرسپکتیوهای عالی با تجربیات دنیاسازی و مبارزه‌های فوق العاده‌ای است که با داستانی عالی همراه شده است و می‌تواند قدرت خلاقیت شما را به چالش بکشد.

Assassin’s Creed: Origins: محصولی دیگر از شرکت Ubisoft از سری بازی‌های Assassin’s Creed  که می‌توان آن را بهترین بازی از این سری دانست. داستان این بازی در مصر باستان می‌گذرد و با جریاناتی که در بازی‌های قبلی می‌گذرد تفاوت زیادی دارد. یک بازی بسیار شگفت انگیز و خلاقانه که نشان از ادامه این سری دارد.

برترین بازی‌های ویدئویی

Divinity Original Sin 2: یک بازی جدید از شرکت Larian Studios که همه چیز آن فوق العاده است از داستان بازی گرفته تا مبارزات جذاب و شوخی‌های دوست داشتنی که لبخند به لب شما می‌آورد. پس اگر طرفدار این ژانر هستید حتما این بازی را امتحان کنید.

Cuphead: این بازی محصول استودیو MDHR است که از چالشی‌ترین بازی‌های سال با استایل هنری و موزیک‌های جذاب است که شما را به دنیای جالب این بازی وارد کرده و پشت کامپویترتان میخکوب خواهد کرد. پس اگر به بازی کردن علاقمند هستید حتما این گیم جذاب را امتحان کنید.

برترین بازی‌های ویدئویی سال ۲۰۱۷: برندگان مدال طلا

و اما چهار بازی برتر این لیست که در رتبه اول بهترین بازی‌های سال قرار گرفته‌اند و شایسته مدال طلا هستند. برترین بازی سال ۲۰۱۷ را نیز در انتهای این لیست خواهید شناخت.

برترین بازی‌های ویدئویی

Horizon Zero Dawn: این بازی محصول شرکت Guerilla Games  است که جزو محبوب‌ترین و برترین بازی‌های سال است. این گیم داستانی بسیار جذاب و عمیق دارد و از نوع سوم شخص است که دنیایی شگفت انگیز را طراحی کرده است و همه چیز حتی روبات‌های دایناسوری هم در آن وجود دارد.

Super Mario Odyssey: هر لحظه از این بازی زیبا، جذاب و شگفت انگیز است و شما تقریبا در هیچ بازی جدیدی نمی‌توانید خلاقیتی را که در این بازی نوستالژیک از کمپانی نینتندو به کار رفته است مشاهده و تجربه کنید. داستان در فضایی کوچک اما معمایی و جذاب برای اکتشاف رخ می‌دهد که آن را به سومین بازی برتر سال تبدیل کرده است.

Persona 5 : این بازی از کمپانی اتلوس است که بسیار عمیق، خاص و متفاوت با هرچیزی است که شما تا کنون تجربه کرده‌اید. توصیف کردن زیبایی و شگفت انگیزی این بازی کار ساده‌ای نیست و شما خودتان باید آن را تجربه کنید تا با دومین بازی برتر سال بیشتر آشنا شوید.

برترین بازی سال: The Legend Of Zelda: Breath Of The Wild: یک بازی دیگر از کمپانی نینتندو که عنوان برترین بازی سال ۲۰۱۷ را به خود اختصاص داد. این عنوان کاملا قابل پیش بینی بود چون همه عاشق خلاقیت و تفاوت این بازی شدند، شما در این بازی دنیای خود را می‌سازید و شکل می‌دهید و این تجربه با تمام بازی‌هایی که تاکنون داشته‌اید متفاوت است.

برترین بازی‌های ویدئویی

اگر این مقاله مورد توجه شما قرار گرفت می‌توانید مقالات مشابه را در بخش بازی در مجله قرمز شاخه Play Station مطالعه کنید. انتقادات و پیشنهادات خود را نیز در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

منبع: Forbes (ترجمه‌ و تألیف اختصاصی توسط مجله قرمز)


Source link

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا