بازی و سرگرمی

بازینامه | سازندگان Playground Games برای تولید محصولی بزرگ استودیوی Maverick Games تأسیس کردند

مایک براون، مدیر خلاق و البته سابق مجموعه Forza Horizon از استودیوی Playground Games ، رهبر استودیوی بازی‌سازی Maverick Games خواهد بود و اولین بازی جهان باز و AAA آن‌ها برای کنسول‌های خانگی و رایانه‌های شخصی منتشر می‌شود.

استودیوی بازی‌سازی Playground Games که به عنوان سازنده سری بازی‌های Forza Horizon و Forza Motorsport شناخته می‌شود، اخیراً شاهد خروج برخی از افراد کلیدی از مجموعه تیم سازنده بوده است که اجتماع آن‌ها استودیوی بازی‌سازی جدیدی به اسم Maverick Games را تشکیل خواهد داد.

با توجه به صحبت‌های منتشر شده در وب سایت Gamesindustry، این استودیوی بازی‌سازی تازه ساخت روی یک محصول تماماً بزرگ AAA کار می‌کند که مایک براون، مدیر خلاق و اسبق مجموعه Forza Horizon، رهبر استودیوی جدید خواهد بود و روی این محصول تمرکز خواهد کرد. این شرکت که در شهر Leamington Spa واقع شده است، در حال کار روی محصولی خواهد بود که برای تمام کنسول‌های خانگی و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.

افراد با تجربه دیگر از استودیوی بازی‌سازی Playground Games نیز به این استودیو Maverick Games ملحق خواهند شد که از کلیدی‌ترین آن‌ها می‌توانیم به تام باچر، تهیه‌کننده اجرایی ( و همچنین تهیه کننده با سابقه بازی‌های استودیوی قبلی)، گرت هاروود، کارگردان محتوا، فریزر استراچان، کارگردان محتوای صوتی و مت کریون، مدیر ارشد فناوری اشاره کنیم.

همچنین الی مارشال، مدیر طراحی استودیوی بازی‌سازی الکترونیک آرتز یا همان EA هم به عنوان مدیر UX/UI به این استودیو اضافه می‌شود. بن پنروز که پیش‌تر به عنوان مدیر هنری استودیوی بازی‌سازی Sharkmob شناخته می‌شد و از قضا سابقه فعالیت در استودیوی Playground Games را نیز در کارنامه داشت، به Maverick Games می‌پیوندد.

هریندر سانگا نیز با کوله‌باری از تجربه که در روزمه‌ آن نام کمپانی‌هایی مثل سگا و Sumo Leamington به چشم می‌خورد نیز از افرادی است که به این استودیوی تازه اضافه می‌شود تا شرایط برای توسعه محصول بزرگ و جاه‌طلبانه آن‌ها محیا شود. در همین راستا، مایک براون گفت:

[ در سال ۲۰۲۱ میلادی ] بازی Forza Horizon 5 را منتشر کردیم که کار روی آن هیجان‌انگیز بود. به همان اندازه که سفر شگفت‌انگیزی در زمین بازی داشتم، از خودم می‌پرسیدم بعد چه می‌شود؟ آیا به این کار سرگرم‌کننده و خوب پایبندم یا باید به دنبال فرصت‌های دیگری باشم؟ این فرصت پیش‌ آمد. از من پرسیده شد که چشم‌انداز من برای [ تأسیس ] یک استودیوی جدید چیست … و خوشبختانه ایده‌ای در ذهن داشتم.

اگرچه برای شروع کار، استودیوی بازی‌سازی Maverick Games در ابتدا با ۱۰ کارمند فعالیت خودش را آغاز خواهد کرد، اما با توجه به صحبت‌ها و مواردی که طی شده، تعداد کارمندان به ۱۴۰ نفر افزایش پیدا می‌کند. به هر حال در آینده برای دریافت و مطالعه آخرین اخبار پیرامون این استودیوی تازه تأسیس و برنامه‌های بعدی تیم سازنده، وب سایت بازینامه را حتماً دنبال کنید.

بیشتر بخوانید ...   معرفی 5 بازی فوتبالی روبلاکس ⚽️ | Roblox

نظر شما در خصوص این خبر چیست؟ آیا شما هم یکی از مخاطبانی هستید که فکر می‌کنید بدون حضور این افراد کهنه‌ کار، نسخه بعدی از مجموعه‌های Forza Horizon و Forza Motorsport با وضعیت و شرایط نامساعدی روبه‌رو می‌شود یا آنکه استودیوی بازی‌سازی Playground Games با تعیین جایگاه‌های جدید و استخدام افراد تازه، همچنان دست برتر خود را در تولید محصولات شبیه‌ساز و آرکید اتوموبیل رانی دارد؟ نظرات خود را پیرامون این موضوعات با ما به اشتراک گذاشته و سایر اخبار و مقالات مرتبط با حوزه بازی‌های ویدیویی را از طریق صفحه اصلی پیگیری و مطالعه کنید.


Source link

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا