بازی و سرگرمی

آشنایی با 7 نمونه از بهترین سلاح های کالاف دیوتی موبایل

 

در بازی‌های اکشن مانند call of duty موبایل یا کنسول بازی، تنوع و نوع سلاح‌ها بسیار مهم است. تفاوت نوع سلاح‌ها و قدرت آن‌ها با توجه به داستان بازی و آنلاین یا آفلاین بودن آن تعیین می‌شود. البته باید اشاره کنیم که در اغلب موارد بهترین سلاح های کالاف دیوتی موبایل را می‌توان با CP (ارز درون بازی) در اختیار گرفت. اما مهمترین عامل در انجام بازی، شناخت اسلحه‌ها و سپس تلاش برای خرید یا دریافت آن‌ها در جریان بازی است. در این مطلب به معرفی بهترین سلاح های کالاف دیوتی موبایل خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.

معرفی بهترین اسلحه های کالاف دیوتی موبایل؛ رتبه بندی براساس میزان آسیب

اگر کالاف دیوتی باز حرفه‌ای باشید می‌دانید که در کنار میزان آسیب، سرعت و دقت شلیک نیز مهم است. هر کدام از این عوامل در فضاها و جنگ‌های مختلف، کارایی خاصی دارند. به عنوان مثال برای جنگ‌هایی که در فضای بسته ساختمان یا اتاق انجام می‌شود، شاتگان‌ها عالی عمل می‌کنند. اما همین اسلحه در درگیری‌های که از فاصله بیش از 20 متر اتفاق می‌افتد مناسب نیست. پس به همین دلیل در کنار شناخت بهترین سلاح‌های کالاف دیوتی موبایل یا کنسول بازی، باید زمان و جایگاه استفاده از آن‌ها را بشناسید. در ادامه این مطلب همراه با پارس کنسول بهترین گان های کالاف دیوتی موبایل بر اساس میزان آسیب آشنا شویم.

شاتگان KRM-262 نیمه اتوماتیک با میزان آسیب 98

یکی از پرقدرت‌مندترین اسلحه‌ها در بازی کالاف دیوتی، شاتگان KRM-262 است. این تفنگ با میزان آسیب 98، سرعت شلیک 28 و دقت 51، برای درگیری‌ها در فاصله نزدیک عالی است. اما به دلیل سرعت پایین آماده‌سازی، باید برنامه‌ریزی درستی برای استفاده از آن انجام شود. زیرا به دلیل آماده‌سازی کند، امکان حمله حریف به شما وجود دارد.

برای دستیابی به KRM-262 باید سطح بازی خود را به 43 برسانید. برای سریع‌تر رسیدن به سطح 43 باید ماموریت‌های مختلف بازی را انجام داده و قدرت‌های خود را ارتقاء دهید. یکی از راه‌های بهبود سطح بازی در کالاف دیوتی، انجام بازی‌هایی نزدیک به سبک این بازی اکشن است. برای لذت از بازی‌های مختلف در سبک کال آف دیوتی یا دیگر انواع بازی‌های ویدیویی، پیشنهاد می‌کنیم که خرید اکانت پلاس اکسترا را انجام دهید. با داشتن اکانت پلاس اکسترا می‌توانید آنلاین بازی کنید و از آرشیو بازی‌های PS4 و PS5 و نمونه‌های رایگان لذت ببرید. در پارس کنسول امکان خرید اکانت پلاس اکسترا برای شما فراهم است.

اسلحه DL Q33 با شدت آسیب 90

اگر در بازی نقش یا ماموریتی به عنوان تک تیرانداز دارید، بهترین اسلحه برای شما DL Q33 است. این اسلحه با میزان آسیب 90، دقت 60 و سرعت شلیک 15، به راحتی باعث موفقیت شما در ماموریت می‌شود. نکته جالب در مورد این اسلحه این است که برای دریافت آن نیازی به انجام فعالیت خاص یا پرداخت CP نیست. از همان ابتدای بازی این اسلحه در اختیار شما قرار دارد. این در حالی است که برای دستیابی به برخی از اسلحه‌ها در کالاف دیوتی باید به سطح خاصی از بازی رسیده باشید یا اکانت قانونی آن را تهیه کنید.

اکانت‌های قانونی با قرارگیری در فضای آنلاین، امکانات مختلفی در اختیار پلیر قرار می‌دهند. برای خرید اکانت قانونی کال آف دیوتی یا اکانت قانونی fc24 به فروشگاه‌های معتبر مانند پارس کنسول مراجعه کنید.

اسلحه شاتگان از نوع HS0405 با میزان آسیب 90

اسلحه HS0405 از جمله شاتگان‌هایی است که برای جنگ‌هایی که در فاصله نزدیک انجام می‌شوند عالی است. این اسلحه با میزان آسیب‌زایی 90، دقت 85 و سرعت شلیک 5، به راحتی دشمن شما را از بین خواهد برد. اما نقطه ضعف آن سرعت کم آماده‌سازی است. به همین دلیل اغلب پلیرهای حرفه‌ای به گونه‌ای از این اسلحه استفاده می‌کنند که با یک بار شلیک، به هدف خود برسند. زیرا استفاده از آن برای شلیک دوم به دلیل زمان طولانی آماده‌سازی خطرناک است.

4.	اسلحه نیمه اتوماتیک M21 EBR بازی کالاف دیوتی موبایل

اسلحه نیمه اتوماتیک M21 EBR با میزان آسیب 80

اسلحه M21 EBR از جمله سلاح‌های مناسب برای هدف قرار دادن حریف از راه دور است. این اسلحه به دلیل میزان آسیب 80، دقت 60 و سرعت شلیک 35 به راحتی با یک شلیک دشمن را از بین خواهد برد. زیرا میزان آسیب و دقت بالایی دارد. اما ضعف M21 EBR در کنترل سخت آن است که برای افراد تازه‌کار کمی مشکل خواهد بود. البته جای نگرانی ندارد، با چندین مرتبه بازی و انجام ماموریت‌های مختلف، نحوه استفاده از این اسلحه را فرامی‌گیرید. کافی است چندین بازی به سبک کالاف دیوتی مانند crisis action و modern combat versus را انجام دهید.

اسلحه رگبار یا تک تیر MSMC با میزان آسیب 75

اسلحه MSMC کاربرد خوبی در درگیری‌هایی که در فواصل نزدیک انجام می‌شود خواهد داشت. این اسلحه قدرت آسیب‌زایی 75، دقت 45 و سرعت شلیک 70 دارد. به همین دلیل برای شلیک به تعداد زیادی از دشمنان در فاصله نزدیک بسیار خوب است. البته باید اشاره کنیم که تفنگ MSMC در مقابل دیگر سلاح‌های پیشرفته بازی کالاف دیوتی طرفدار زیادی ندارد.

شات گان نیمه اتوماتیک striker با میزان آسیب 70

یکی دیگر از شاتگان‌های نیمه اتوماتیک پرطرفدار در کالاف دیوتی، striker است. این اسلحه با میزان آسیب 70، دقت 85 و سرعت شلیک 35 در درگیری‌های نزدیک بسیار عالی عمل می‌کند. توجه داشته باشید که دقت و میزان آسیب بالای striker، سرعت آماده‌سازی کند این اسلحه را جبران خواهد کرد. برای دستیابی به striker باید سطح خود را به 12 برسانید تا این اسلحه برای شما باز شود.

7.	اسلحه M4LMG یکی از بهترین سلاح های کالاف دیوتی موبایل

اسلحه M4LMG، یکی از بهترین سلاح های کالاف دیوتی موبایل با میزان آسیب 60

یکی از بهترین سلاح‌ها در درگیری‌های نزدیک با تعداد زیادی حریف، اسلحه M4LMG است. این اسلحه با میزان آسیب 60، دقت 60 و سرعت شلیک 55 به راحتی می‌تواند دشمنان را از پای در بیاورد. تفنگ M4LMG به دلیل سرعت آماده‌سازی بالا، دقت در شلیک و میزان آسیب، حریف را از بین برده و اضطراب بازیکن را کاهش می‌دهد. زیرا در درگیری‌های نزدیک با تعداد زیاد حریف و دشمن، فرصت تعویض خشاب و نشانه‌گیری دقیق وجود ندارد. به همین دلیل باید از اسلحه‌هایی که سرعت پر شدن و آماده‌سازی بالایی دارند استفاده شود.

تهیه انواع تجهیزات کنسول‌های بازی و خرید اکانت قانونی از پارس کنسول

مجموعه‌های مختلفی در ایران خدمات و محصولات مربوط به بازی‌های ویدیویی را ارائه می‌دهند. اما میزان کلاهبرداری در بین این قبیل مجموعه‌ها بسیار زیاد است. به همین دلیل توصیه می‌شود که برای خرید تجهیزات کنسول بازی و اکانت‌های قانونی به مجموعه‌های معتبر و با سابقه مراجعه کنید. پارس کنسول از جمله فروشگاه‌های معتبر در زمینه خرید و فروش بازی‌های ویدئویی در ایران است که با کمک تیم فنی خود خدمات مختلفی را به گیمرها ارائه می‌دهد. از فروش انواع گیفت کارت‌های پلی استیشن گرفته تا اکانت قانونی بازی‌ها و محصولات و تجهیزات جانبی انواع کنسول‌های بازی در پارس کنسول ارائه می‌شود.

همچنین پارس کنسول برای آشنایی بیشتر پلیرها، به ویژه افراد مبتدی، بلاگ یا مگی برای اطلاع‌رسانی و معرفی انواع بازی‌های ویدیوی دارد. در این مگ پلیرها می‌توانند با بهترین سلاح های کالاف دیوتی موبایل تا بهترین بازی های کامپیوتری آشنا شوند.

پرتکرارترین سوالات در مورد بهترین سلاح های کالاف دیوتی موبایل

بهترین گان های کالاف دیوتی موبایل 2023 کدامند؟

از بهترین اسلحه‌های call of duty نسخه موبایل می‌توانیم به انواع شاتگان‌ها، CBR4 و LMG (نوعی مسلسل سبک) اشاره کنیم.

بهترین تفنگ کالاف دیوتی موبایل در بتل رویال کدام است؟

برخی از بهترین سلاح های کالاف دیوتی موبایل و بتل رویال شامل DL Q33، HS0405، M21 EBR، AK-47 و RPD می‌شوند.

آیا تمام اسلحه ها در کالاف دیوتی رایگان هستند؟

خیر. برخی از اسلحه‌ها در ابتدای بازی به صورت رایگان در اختیار پلیر قرار می‌گیرند. اما برای دریافت برخی دیگر باید به سطح خاصی از بازی دست پیدا کنیم. البته در مواردی نیاز است که بازیکن با پرداخت سی پی تجهیزات و اسلحه‌های مورد نیاز خود را تهیه کند.

در سطح های مختلف کالاف دیوتی اسلحه‌ها ارتقاء پیدا می‌کنند یا تغییر؟

با بالا رفتن سطح بازی برخی از اسلحه‌ها نیز ارتقاء پیدا می‌کنند. اما در مواردی با بالا رفتن قدرت و سطح بازی، اسلحه‌های جدیدتری در اختیار پلیر قرار می‌گیرد.

قدرت اسلحه های کالاف دیوتی موبایل چقدر است؟

میزان قدرت تفنگ‌ها در کالاف دیوتی از 40 تا 98 متغیر است. به عنوان مثال انواع مختلف شاتگان‌ها قدرت و آسیب بیشتری ایجاد می‌کنند. اما دیگر اسلحه‌های مناسب برای درگیری‌های سنگین، قدرت کمتر اما سرعت آماده‌سازی بیشتر دارند.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا