بازی و سرگرمی

?انتخاب بهترین سلاح های وارزون 2+جزیات کامل و کاربردی ?


قدرت آتش و دقت بالای بهترین سلاح های وارزون 2

بازی کال آف دیوتی وارزون 2، از زمان عرضه خود عصر جدیدی در سبک بتل رویال را آغاز کرد. این بازی که در سبک شوتر اول و سوم شخص طراحی و عرضه شده است، تجربه‌ای تازه از جنگ مدرن را برای گیمرها به ارمغان می‌آورد. در این بازی 150 بازیکن وارد میدان نبرد می‎شوند تا با استفاده از سلاح ‏های مختلف برای بقا با یکدیگر بجنگند. در جریان این بازی، سلاح‌هایی در کلاس‌های مختلف و انواع وسایل و تجهیزات جنگی وجود دارند که بازیکنان باید با استفاده از آن‌ها پیروزی خود را رقم بزنند. بهترین سلاح‌ها در این بازی، قدرت آتش، برد مفید و دقت بالایی دارند و به بازیکن کمک می‌کنند تا بتواند به‌راحتی اهداف خود را از میان بردارد. در این مطلب، به معرفی بهترین سلاح های وارزون 2 می‌پردازیم.

معرفی بهترین سلاح های وارزون 2

در نسخه جدید کال آف دیوتی وارزون 2 یا ندای وظیفه: منطقه جنگی 2، تنوع سلاح‌های گرم و سرد بیش از پیش افزایش یافته است. در میان انبوهی از سلاح‌های مختلف در این بازی، تعدادی از آن‌ها وجود دارند که کار کردن با آن‌ها ساده‌تر است، سرعت و دقت بالایی داشته و قدرت آتش آن‌ها توانایی از پای درآوردن سریع حریف را دارد. انتخاب اسلحه باید متناسب با نقضه محل نبرد و استراتژی حریفان صورت بگیرد تا بازیکن بتواند پیروزی را از آن خود کند. در ادامه تعدادی از بهترین سلاح های وارزون 2 را معرفی و بررسی می‌کنیم.

کاستوف 752؛ نمادی از کلاشینکف

یکی از بهترین سلاح‌های وارزون 2، سلاحی به نام کاستوف است که شباهت زیادی نیز به اسلحه کلاشینکف دارد. این سلاح برای زمانی ک در مقابل دشمنان زره پوش قرار می‌گیرید، انتخاب بسیار مناسبی است. اتچمنت‌های مختلفی نیز برای این اسلحه وجود دارند ک می‌توانید آن‌ها را خریداری کنید و قدرت این سلاح مرگبار را افزایش دهید. شاخصه اصلی این سلاح، قدرت آتش بسیار بالای آن است ک می تواند هر رقیبی را از پای درآورد.

رال ام جی؛ یکی از بهترین سلاح های وارزون 2

رال ام جی اسلحه ای در کلاس مسلسل های سبک است که با علت دقت بالای خود در دسته بهترین سلاح های وارزون ۲ قرار می‌گیرد. این اسلحه قوی‌ترین مسلسل سبک در وارزون ۲ است که تنها با شلیک دقیق یک گلوله آن به دشمن می‌‌توانید ۵۰ واحد از  سلامتی او را از بین ببرید. تنها نکته‌ای که در مورد این مسلسل وجود دارد این است که وزن زیادی دارد. اما دقت بالای این سلاح، آن را به یکی از بهترین انتخاب‌ها برای بازیکنان تبدیل کرده است.

اس پی آر ۲۰۸

اگر به دنبال یک سلاح تک‌تیرانداز دقیق و با قدرت آتش بالا می‌گردید، احتمالا اس پی آر ۲۰۸ می‌تواند بهترین انتخاب برای شما باشد. این سلاح به علت برد بالایی که دارد و همچنین آسیب‌های شدیدی که می‌تواند به دشمن وارد کند در دسته بهترین سلاح های وارزون ۲ قرار می‌گیرد. با این سلاح به‌راحتی می‌توانید نواحی سر و قفسه سینه حریف را با دقت کافی مورد هدف قرار دهید. همچنین با این سلاح می‌توانید دشمنان بدون زره را به‌راحتی و با شلیک دقیق یک گلوله از میان بردارید.

سلاح لاکمن ساب ام پی ۵

در بیشتر بازی‌های سبک جنگی، شاهد حضور سلاحی سریع، دقیق و با قدرت آتش بالا به نام لاکمن ساب هستیم. این سلاح نیز یکی از بهترین سلاح های وارزون ۲ است که یکی از گزینه‌های بسیار مناسب برای نبردهای برد کوتاه به‌شمار می‌آید. وزن کم، سرعت بالای شلیک گلوله‌ها و ریلود شدن سریع، محبوبیت این اسلحه را بیش از پیش در میان بازیکنان افزایش داده است.

سلاح ام ۴

قطعا یکی از گزینه‌های پیش روی افرادی که به دنبال مسلسلی سریع و پرقدرت برای اهداف دور و نزدیک می‌گردند، سلاح ام ۴ است. ام ۴ با پوشش برد مناسب و قدرت آتش بالایی که دارد یکی از بهترین سلاح های وارزون ۲ برای از میان برداشتن دشمنان است‌. این سلاح پرکاربرد در میان اسالت رایفل‌های بازی وارزون ۲ از لحاظ نرخ شلیک رقیبی برای خود نمی‌بیند. همچنین ام ۴ سلاحی بسیار منعطف بوده و کنترل آن بسیار آسان است.

اف اس اس هریکین

اف اس اس هریکین هما‌ن‌طور که از نامش پیدا است، در میدان مبارزه طوفان به پا خواهد کرد‌. این سلاح چنان دقت بالایی در از بین بردن اهداف دارد که با سلاح‌های دارای لیزر مقایسه می‌شود. همچنین با نصب اتچمنت‌های مختلف می‌توان لگد آن هنگام شلیک را کاملا از بین برد. اگر به دنبال یکی از بهترین سلاح های وارزون ۲ برای هدشات کردن دشمنان خود می‌گردید، هریکین می‌تواند گزینه‌ای بسیار مناسب باشد. این سلاح در مقایسه با سایر مسلسل‌های موجود در وارزون ۲، بالاترین قدرت آتش را دارد.

ویکتوس ایکس ام آر

تک‌تیرانداز ویکتوس ایکس ام آر سلاحی است که با آن نیازی به شلیک دوباره نخواهید داشت. نرخ آسیب بالای این سلاح در از بین بردن دشمنان زره‌پوش، آن را در میان بهترین سلاح های وارزون ۲ قرار داده است. از این رو، با داشتن این سلاح در واقع می‌توانید یک برگ برنده نسبت به سایر رقیبان خود داشته باشید. ویکتوس با یک شلیک می‌تواند هر کسی را به کام مرگ بکشاند.

اس تی بی ۵۵۶

در میان بهترین سلاح های وارزون ۲، احتمالا اس تی بی ۵۵۶ رتبه اول را به خود اختصاص خواهد داد. این سلاح مرگبار به‌طور همزمان قدرت، سرعت و دقت در شلیک را ارائه می‌کند و لگد بسیار کمی دارد. از این رو، با انتخاب این سلاح، می‌توانید دشمنان خود را در هر فاصله‌ای که هستند به‌راحتی از میان بردارید.

انتخاب بهترین سلاح های وارزون 2؛ برگ برنده‌ای برای گیمرهای این بازی

در این مطلب با بهترین سلاح های وارزون 2 آشنا شدیم. در نسخه دوم این بازی تنوع سلاح‌ها افزایش یافته و کار کردن با آن‌ها واقعی‌تر از نسخه‌های قبلی است. اما نکته‌ای که گیمرهای این بازی باید در انتخاب اسلحه‌ها در نظر داشته باشند، این است که کاربردها و ویژگی‏های هر یک از این سلاح‎ها را بشناسند تا بتوانند از آن‌ها در موقعیت مناسب استفاده کنند. بدیهی است که بازیکنان با انتخاب اسلحه مناسب موقعیت‌های جنگی خاص و منطقه جنگ، می‌توانند پیروزی خود را تضمین کنند. انتخاب اسلحه مناسب نیز وابسته به شناخت موقعیت خود در میدان نبرد و بررسی استراتژی حریف در بازی است.


Source link

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا