بازی و سرگرمی

توسعه‌دهندگان ریمیک Silent Hill 2 Remake از شادی و رضایت طرفداران خود قدردانی کرده‌اند

مدتی قبل، اعلام خبر بازسازی بازی Silent Hill 2 که توسط استودیو Bloober Team در حال انجام بود، موجی از نگرانی و اعتراض را در میان قشر طرفداران این سری به وجود آورد؛ چرا که بازیکنان نگران بودند نتیجه نهایی ممکن است رضایت‌بخش نباشد.

استودیو Bloober Team اذعان داشته که توسعه Silent Hill 2 Remake به دلیل نارضایتی و نگرانی‌های طرفداران از کیفیت نهایی، چالشی سخت و حائز اهمیت برای آن‌ها بوده است. با این که این خبر برای اولین‌بار در سال ۲۰۲۲ منتشر شد، طرفداران به شدت نگران و مضطرب شدند.

کمتر کسی بر این باور بود که این تیم بتواند به خوبی از عهده بازسازی یکی از آثار برجسته ژانر ترس و بقا برآید. اما در کمال شگفتی، بازسازی Silent Hill 2 در نهایت به یکی از بهترین عناوین سال ۲۰۲۴ تبدیل شد و اکنون تیم توسعه با افتخار از موفقیت خود در این پروژه عظیم سخن می‌گوید.

نظرسنجی‌های مثبتی که از این بازی به عمل آمده است، حالا تیم Bloober را به سمت پروژه‌ای تازه و ترسناک به نام Cronos: The New Dawn هدایت کرده است. کارگردان این عنوان، یاسک زیبا (Jacek Zięba)، اخیراً در مصاحبه‌ای ابراز داشته که پس از موفقیت بازسازی Silent Hill 2، تیم آن‌ها در مقایسه با گذشته وضعیت کاملاً بهتری یافته است.

پیرو موفقیت Silent Hill 2 Remake، احساس می‌کنم که ما دیگر به مانند قبل نیستیم؛ فرایند بازسازی Silent Hill 2 به هیچ‌وجه آسان نبود و بسیاری اعتقاد داشتند که ما این بازی را تخریب خواهیم کرد. این مساله برای اعضای استودیو چالش‌برانگیز بود، چون باید به وعده‌های خود پایبند می‌ماندیم و تمامی تلاش‌مان را برای این کار می‌گذرانیدیم حتی اگر خیلی‌ها آن را نپسندیدند. با این حال، زمانی که بازی عرضه شد و بازیکنان آن را تجربه کردند، به همه ثابت شد که در مورد ما اشتباه قضاوت کرده بودند.

موفقیت Silent Hill 2 Remake تنها توجه‌ها را به پروژه جدید این استودیو جلب نکرد، بلکه به نظر می‌رسد که Konami را نیز متقاعد نموده که این تیم قادر به مدیریت چنین فرنچایزی است. در حال حاضر، Bloober Team در حال کار بر روی بازسازی بازی Silent Hill اصلی است و با وجود ستایش‌های طرفداران، این استودیو مصمم است که فراتر برود و یک اثر برجسته دیگری به مخاطبان ارائه دهد.

گرزگورز لایک (Grzegorz Like)، نویسنده ارشد Cronos: The New Dawn، اعلام می‌کند:

هر بار که بازی جدیدی را منتشر می‌کنیم، به تجربه و آگاهی بیشتری دست پیدا کرده و تحت تأثیر قرار می‌گیریم. قسم می‌خورم که ما تلاش می‌کنیم تا به سطح بالاتری نسبت به گذشته برسیم. حتی پس از بازسازی Silent Hill 2، مردم آن را یک شاهکار می‌دانستند، اما به اعتقاد ما هنوز هم امکان پیشرفت‌های بیشتری وجود دارد.

مقالات مرتبط

دکمه بازگشت به بالا